Uwaga! Wpis zawiera niecenzuralne treści.<br />
<br />
Natknąłem się dzisiaj na artykuł: <a href="//di.com.pl/news/41369,0,Netia_Zysk_rosnie_o_91_proc.html" rel="nofollow"><a href="//di.com.pl/news/41369,0,Netia_Zysk_rosnie_o_91_proc.html" rel="nofollow">//di.com.pl/news/41369,0,Netia_Zysk_rosnie_o_91_proc.html</a></a><br />
<br />
Jako, że walczę już jakiś czas z tymi jebakami leśnymi, opiszę pokrótce, dlaczego ten artykuł mnie troszeczkę podirytował i jestem lekko <br />
zaniepokojony zaistniałą sytuacją.<br />
<br />
Około 2 miesięcy temu przeprowadziłem się do nowego mieszkania w centrum Wrocławia. Jakiś szatan mnie podkusił, aby założyć internet w Netii. Miła pani przez telefon zapewniała mnie, że od momentu podpisania umowy z kurierem minie od 7 do 10 dni i będę cieszył się już redtubem w pełnej okazałości. Nic bardziej mylnego! Okazało się, że linia od Telekomunikacji Polskiej zostanie uwolniona jakieś 3 tygodnie po podpisaniu umowy, tj. 5 października, a żeby było zabawniej Netia wystawiła mi fakturę już pod koniec września.<br />
<br />
Jest wieczór 5-ego października, netiaspot łypie na mnie czerwonym ślepiem (brak synchronizacji) jak Cylon z Battlestar Galactica. Zadzwoniłem - przyjęli zgłoszenie. Nazajutrz znów wykręcam 801802803 chcąc dowiedzieć się o statusie zgłoszonej awarii. Jest usterka. Nie wiadomo gdzie, nie wiadomo kiedy będzie naprawiona, ogólnie to kurwa nic nie wiadomo.<br />
<br />
Od tamtego czasu, telefonuję codziennie, nawet czasami parę razy. Jak słyszę tą jebaną melodyjkę w "poczekalni" to chcę mi się, ładnie ujmując - wymiotować, zeżreć wymiociny i zwymiotować jeszcze raz.Ponagleń zostało wystawionych już mnóstwo, słyszałem już różne tłumaczenia, że to wina TPSA, że to wina popsutych kabli, że jakaś głowica na centralach ześwirowała.<br />
<br />
No kurwa, w jakim kraju my żyjemy? Już w Tajlandii dużo szybciej i sprawniej załatwia się podłączenie do internetu na jakimś wypizdowie, a nie w centrum (rynek) Wrocławia. Do europy kurwa nam się zachciało, a słoma z butów wystaje.<br />
<br />
Szczytem bezczelności jest również proponowanie mi przez konsultantów internetu mobilnego. Rozumiem, że jeśli się zgodzę dostaną od tego jakąś prowizję, ale kurwa, jak rozmawia się ze zdenerwowanym klientem, który czeka na internet ponad miesiąc, proponowanie czegoś takiego jest chyba nie na miejscu. No, ale to może tylko ja jestem jakiś pojebany.
Komentarze (143)
najlepsze
pakiecie z telewizją – korzysta ktoś z Was ?
Parę lat wstecz, neo 512, 4mb w netii, szybki telefon, płynna zmiana (półtora miesiąca) i już mam internet 1mb. Telefon dlaczego? Nie ma na moim terenie "LLU" 1.5 roku późnij telefon czy chcę przejść na 8mb, bo można! Brak odpowiedzi z mojej strony, telefony do techników czy rzeczywiście można? Jak to u nas nie można? Pewnie że można! No to dzwonię, podpisuję telefoniczną umowę z netią tylko na
Po podpisaniu umowy: zwalają winę na TPSA i wystawiają faktury za usługę, której jeszcze nie ma.
Przerabiałem to w kilku firmach.
PS
Od początku już kilka razy podnieśli mi
Najlepsze jest jak mówią, że mają 24h na naprawę awarii. Po 24h awaria jak była tak zwykle pozostaje. Przy kolejnej próbie kontaktu ta sama gadka o 24h. I tak bez końca. Stanowczo odradzam tego operatora.
http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358444/Inwestycje_uruchomione_dla_OA_2011_10_21_367047557.pdf
Skończyła mi się umowa na internet w netii, postanowiliśmy, że poszukamy innego dostawcy więc ojciec zadzwonił do Netii w celu rezygnacji z internetu. Po 5 minutach odpowiadania na pytania konsultanta dlaczego chcemy zrezygnować z usługi oznajmili nam, że znalazła się promocja, o 2 MB większa prędkość za połowę ceny. Teraz mam 8 MB za ~40zł miesięcznie. Koniec :)
Haha.. Nie chce Cię straszyć, ale jaja większe zaczynają się jak ONI mają
Sprowadziłem się do Warszawy, Mokotowa. Tuż obok Łazienek - praktycznie centrum. Okazało się że w moim bloku, nawiasem pisząc dość nowym - ze stróżem, kamerami itp. nie ma żadnego internetu od providerów typu UPC, czy Aster. Nic. Żadnych skrzynek na klatkach, ani peszli z kablami. W powietrzu same prywatne sieci, wszystkie pozabezpieczane. Po sprawdzeniu okazało się, że wszystkie bloki dookoła
nie wiem jak w netii, ale w tp konsultant ma obecnie obowiazek zaproponowac cos, czego klient nie posiada. Cel ustalony od góry to 30% rozmów na kolejkach typowo obsługowych - może wydawać się mało, ale gdy pomyslec, ze wlaczaja sie w to przekierowania klientow do innych dzialow gdy niepoprawnie wybrali, gluche telefony i inne tego typu to pracownicy nie maja wyjscia i w takich sytuacjach