Jak stworzyć drogowego idiote czyli elektroniczne systemy w aucie
Wg mnie jak ktos nie porafi sam zaparkowac albo ruszyc z ręcznego to nie powinien siadac do auta :)
pioterhiszpann z- #
- #
- #
- #
- #
- 122
Wg mnie jak ktos nie porafi sam zaparkowac albo ruszyc z ręcznego to nie powinien siadac do auta :)
pioterhiszpann z
Komentarze (122)
najlepsze
Co by było jakby wynalazca stwierdził, ze ABS jest zbędny bo jak ktoś nie umie hamować to nie powinien jeździć. Chociaż umiem parkować to wolałbym popatrzeć jak się sama kierownica kręci. Trzeba sobie ułatwiać życie.
Namiętnie korzystam z ułatwienia w parkowaniu (tej czujki zwanej parktronic), ale to nie znaczy, że jadę do tyłu na ślepo. Korzystam z nawigacji, ale to nie znaczy, że nie patrzę na znaki i pakuję sie w szczere pole, mam abs, ale to nie znaczy, że daje po hamulcach do oporu na śliskiej nawierzchni.
Używajmy
Hill holder uważam za bardzo przydatny system - często mam sytuacje w których stoję pod górkę w korku. Barany przede mną nie umieją zachować większych odstępów aby jechać płynnie i skaczemy tak po trochu. Ruszanie po raz 20 w ciągu kilku minut z ręcznego jest wkurzające. W takiej sytuacji chciałbym aktywny tempomat - odprężam się w fotelu i kontroluję tylko tor jazdy.
Czujniki deszczu - denerwuje mnie ciągłe zmienianie szybkości pracy wycieraczek. Kogoś wyprzedzam, to muszę zwiększyć ich szybkość, jak stoję to przydałoby się je wyłączyć. W różnych miejscach jest różna intensywność opadów, a szybkość należy też regulować w zależności od
Lane Assist
Zastanawia mnie jak taki system zachowa się na polskich drogach gdzie linie bywają malowane niechlujnie, czy wrzuci nas do przydrożnego rowu?
Poza
Ja jednak uważam, że naprawdę tęgie głowy myślały nad tym, jak to zrobić żeby tak się nie stało i wzięły one pod uwagę tę możliwość.