Witam serdecznie Wykopowiczów
Chciałbym podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z firmą UBISOFT (na kanwie zakupu i użytkowania gry Heroes VI). Były już artykuły na temat podejścia kilku firm do klienta - chciałbym podzielić się z Wami podejściem firmy UBISOFT - niestety w moim odczuciu kompletnie nieprofesjonalnym.
Otóż zakupiłem sobie wspomnianą wyżej grę i przez pierwsze dni wraz z domownikami z powodzeniem grałem.
Instalację przeprowadziła Moja Żona (co jak się okazało jest ważne) - która podczas instalacji odwołała się do konta na UPlay (niezbędne do gry) o (nazwijmy roboczo) wdzięcznej nazwie GRACZ1 (brak danych w postaci hasła i adresu mailowego niezbędnego do rejestracji)
Po kilku dniach (bodajże 5) pojawił się problem z uruchomieniem gry - wyskakiwał błąd "Program UbisoftGameLauncher.exe przestał działać" który uniemożliwiał zalogowanie się. Oczywiście zgłosiłem ten fakt do UBISOFT Solution Center, jednocześnie próbując przeinstalować grę - po instalacji musiałem podać hasło do konta GRACZ1 - którego de facto nie znałem - ani tym bardziej maila na którym zostało to konto stworzone. Lekko zdenerwowany i po małej konsultacji z Żoną postanowiłem poszukać rozwiązania na wspomnianej wyżej stronie UBISOFT Solution Center. Po chwili już byłem zadowolony gdyż w FAQ znalazłem rozwiązanie problemu - wystarczy podać klucz rejestracyjny i pomoc techniczna poda mi namiary na konto GRACZ1 w 48 godzin. Było to 20.10.2011 obecnie jest 25.10 godz 17,00 i na moje zgłoszenie ani widu ani słychu.
Tymczasem jak byk na stronie jest 48 godz. Zapytałem znajomego "eksperta" co z tym fantem zrobić - odpowiedział ściągnij cracka i po sprawie.
Ale nie mam zamiaru tego robić - po to wydałem sto kilkadziesiąt złociszy aby ...GRAĆ w kontynuację kultowej moim zdaniem gry....bez strachu o jakieś updaty czy inne patche i cracki do nich.
I tu na marginesie tych zdarzeń - po cholewę to całe zamieszanie z logowaniem, kluczami, kontami itp. pirackie wersje gry znalazłem po ok. 1 min. szukania w Internecie więc ten cały cyrk z logowaniem, kontem jest o kant d..py rozbić a jak widać skutecznie od 5 dni uniemożliwiają mi rozrywkę w Heroes VI. Zastanawiam się nad odesłaniem gry i żądaniem zwrotu kosztów - gdyż poprzez te całe zabezpieczenia nie mam możliwości korzystania z zakupionego towaru. A piraci grają sobie w najlepsze. GDZIE tu SENS?
Jeśli ktoś miał podobny przypadek i ewentualnie zwrócił towar albo w inny sposób dochodził swych praw proszę o komentarz..
Pozdrawiam
Sławek
Komentarze (130)
najlepsze
Co i tak sprowadza się do uprzykrzania życia nabywcy.
Z innej beczki:
Kupiłem sobie oryginalne COD Modern Warfare 2, zonk: nie miałem neta ( tzn miałem - w playu, bezprzewodowy, prędkość ściągania mizerna ...), a trzeba było mieć steam. Więc ściągnąłem w pracy, instaluje w domu. zonk: nie działa.
Po długich bataliach, łączeniu laptopa, z pc celem udostępnienia neta i innych cudach niewidach zainstalowałem steama.
I teraz uwaga, w steamie jest tryb gry offline,
Ale szczerze powiedziawszy to nie my powinniśmy kombinować co mamy zrobić z zakupioną grą aby w nią pograć tylko
http://www.wog.acidcave.net/
(Niesamowity, nieoficjalny dodatek, bardzo urozmaicający i tak wspaniałą grę)
ogólnie do piratów nie mam nic przeciwko, sam mam parę piratów ale mam przynajmniej tyle odwagi żeby przyznać że piractwo to zwykła kradzież i tyle.
Jak kupuję grę oczekuję skończonego produktu z pełnym wsparciem. Cywilizacja 5, która stoi na półce już rok nadal nie jest skończonym produktem, niedawno wprowadzili hot seat, ale multi ze