błąd zrobiłeś że wysłałeś do SONY serwisu laptopa zamiast iść do sklepu w którym kupiłeś i oddać na "niezgodność towaru z umową", co prawda realizacja naprawy może trwać dłużej niż bezpośrednio ale masz wtedy szanse na nowy laptop nawet a nawet jeśli nie to możesz żądać zwrotu gotówki od sprzedawcy, zwykle Ci nie są na to zbyt chętni więc starają się jak tylko mogą załatwić z producentem naprawę.
Swego czasu miałem podobne przerway z firmą Fujitsu-Siemens w moim laptopie z kolei pękła obudowa w jednym miejscu a w drugim uległa stopieniu. Jakies były pokrętne tłumaczenia serwisu odmawiające mi naprawy. Nie pomogły pisam i odwołania jak i Rzecznik Konsumentów.
ponieważ w mojej ocenie było ono spowodowane nieprawidłowym działaniem prawego zawiasu, który stawiał duży opór.
W takim razie trzeba było zgłosić niezgodność towaru z warunkami umowy i pominąć sony, w takim wypadku sklep gdzie kupiłeś musi to naprawić lub oddać kasę albo nowy sprzęt, chyba, że udowodni, że wada nie była fabryczna, ale jak widać JEST bo samo się zj!@!ło
@kucyk: Zobaczymy jak tobie się j#@@@!sprzęt ledwo po zakupie i jak będziesz płakał, że wielkie firmy cię mają w poważaniu, bo ja to przedstawię im konkrety i niech się modlą do w kogo tam wierzą, żebym nie zechciał odwiedzić jakiegoś odziału nierobów.
"w mojej ocenie było ono spowodowane nieprawidłowym działaniem prawego zawiasu, który stawiał duży opór" jesteś rzeczoznawcą? A może chociaż naprawiasz komputery? Oddaj do rzeczoznawcy będziesz wiedział czy zawias mógł go uszkodzić czy nie.
Kolejny wykop, popsułem komputer, a firma XYZ nie chce go naprawić ze free.
Ja się zastanawiam kto rzeczywiście poszedł do sądu z taką albo podobną sprawą. Często na wykopie są informacje o tym, że firma X nie chce naprawić, firma Y twierdzi, że zalany, a firma Z zepsuła zamiast naprawić. Szkoda tylko, że takie sprawy kończą się na groźbach i zawsze kończy się w momencie gróźb o oddaniu sprawy do sądu...
@matrus2: W moim przypadku przynajmniej tak było. 3 razy w życiu odrzucili mi reklamację i 3 razy po zgłoszeniu do rzecznika dostawałem potem pismo że za jego sprawa została przekazana ponownie do rozpatrzenia, a potem kolejne że rozpatrzyli pozytywnie.
@goffer_pl: Poprostu pod względem konfiguracji były identyczne. W tamtych czasach na rynek wchodziły nowe procesory intela : i3, i5 i i7. Chciałem mieć komputer z takim procesorem. Matryce były takie same: błyszczące (glare).
witam, z wykopem chyba tak jest ze kazdy kiedys musi bo inaczej sie udusi. Nie inaczej ze mną.
PO kilku latach czytania, dzisiaj sie zarejestrowalem i napisze. A co mi tam.
Postaram sie to napisac tak łopatologicznie jak sie tylko da:
matryca LCD to taka kanapka: folie;szkło; kryształy; szkło; folie (to tak bardzo w skrócie w rzeczywistości warstw moze być nawet naście ale idea jest taka sama)
Komentarze (89)
najlepsze
Niestety duży może więcej
Sony - like no other
I to był twój błąd!
W takim razie trzeba było zgłosić niezgodność towaru z warunkami umowy i pominąć sony, w takim wypadku sklep gdzie kupiłeś musi to naprawić lub oddać kasę albo nowy sprzęt, chyba, że udowodni, że wada nie była fabryczna, ale jak widać JEST bo samo się zj!@!ło
A tak
Kolejny wykop, popsułem komputer, a firma XYZ nie chce go naprawić ze free.
Możesz mi proszę powiedzieć co takiego niezwykłego w konfiguracji miał Twój lapek i ewentualnie Samsung? Czy nie była to właśnie matryca?
PO kilku latach czytania, dzisiaj sie zarejestrowalem i napisze. A co mi tam.
Postaram sie to napisac tak łopatologicznie jak sie tylko da:
matryca LCD to taka kanapka: folie;szkło; kryształy; szkło; folie (to tak bardzo w skrócie w rzeczywistości warstw moze być nawet naście ale idea jest taka sama)
no i to szkło zachowuje