Onlive - Granie pod chmurką czas zacząć
22 września w Wielkiej Brytanii oficjalnie ruszyła usługa Onlive. Czy typowy polski gracz będzie w stanie ucieszyć się z tej wiadomości? Czy będzie mu dane z...
Moskitgp z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 31
22 września w Wielkiej Brytanii oficjalnie ruszyła usługa Onlive. Czy typowy polski gracz będzie w stanie ucieszyć się z tej wiadomości? Czy będzie mu dane z...
Moskitgp z
Komentarze (31)
najlepsze
a półgodzinne triale są fajne żeby tylko przez chwile się rozluźnić :)
Wy tu gadu gadu o przepustowościach łączy, lagach itd., a ja się zastanawiam jakie maszyny renderują obraz? Jedna na gracza? Nieopłacalne i bez sensu. Jedna na wielu graczy? Ile mogą wytrzymać takie maszyny, żeby na raz renderować obraz dla bardzo wielu graczy z bardzo dobrą jakością? To chyba musiałoby być wciąż stosunkowo drogie
Sądze że takie rozwiązanie byłoby... bezsensowne, ktoś grałby w słabą grę to komputer by się marnował, a ktoś w super to by ledwo wytrzymywało... Sądze że jest to po prostu np 1000 procesorów, 1000 kart graficznych w jeden serwer a nastepnie rozdziela się jakoś moc obliczeniową, gry które wymagają i korzystają z 1 procesora tyle dostają, a gry które mogą korzystać z wielu korzystają z pozostałej mocy tego 1
Rok , dwa i będzie w miarę ok ;)
@mnik1: Osobiście zakładam tą drugą opcję, gdyż Onlive to po prostu kolejna "konsola", tyle że nastawiona trochę na inny rynek i z innym celem. :)
Jeżeli miałbym wyrokować, to też skłaniałbym się ku drugiej opcji. Czy jest dobra? Dla "grubych ryb" owszem, dla "szaraczków" trochę mniej. Wtedy praktyka posiadania 1 konsoli/komputera pozwalającego zagrać w większość dostępnych tytułów (bo "ekskluziwów" jest stosunkowo niewiele) nie będzie się sprawdzać i żeby być na bieżąco w growym świecie trzeba
Bez OnLive jako testera gier masz to samo : ) Kupujesz tak na prawdę w ciemno... jak widać jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji są piraty. Idealne do sprawdzenia jak działa gra na moim sprzęcie.