Onlive - Granie pod chmurką czas zacząć
22 września w Wielkiej Brytanii oficjalnie ruszyła usługa Onlive. Czy typowy polski gracz będzie w stanie ucieszyć się z tej wiadomości? Czy będzie mu dane z...
Moskitgp z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 31
22 września w Wielkiej Brytanii oficjalnie ruszyła usługa Onlive. Czy typowy polski gracz będzie w stanie ucieszyć się z tej wiadomości? Czy będzie mu dane z...
Moskitgp z
Komentarze (31)
najlepsze
a półgodzinne triale są fajne żeby tylko przez chwile się rozluźnić :)
Wy tu gadu gadu o przepustowościach łączy, lagach itd., a ja się zastanawiam jakie maszyny renderują obraz? Jedna na gracza? Nieopłacalne i bez sensu. Jedna na wielu graczy? Ile mogą wytrzymać takie maszyny, żeby na raz renderować obraz dla bardzo wielu graczy z bardzo dobrą jakością? To chyba musiałoby być wciąż stosunkowo drogie
Sądze że takie rozwiązanie byłoby... bezsensowne, ktoś grałby w słabą grę to komputer by się marnował, a ktoś w super to by ledwo wytrzymywało... Sądze że jest to po prostu np 1000 procesorów, 1000 kart graficznych w jeden serwer a nastepnie rozdziela się jakoś moc obliczeniową, gry które wymagają i korzystają z 1 procesora tyle dostają, a gry które mogą korzystać z wielu korzystają z pozostałej mocy tego 1 procesora
Rok , dwa i będzie w miarę ok ;)
@mnik1: Osobiście zakładam tą drugą opcję, gdyż Onlive to po prostu kolejna "konsola", tyle że nastawiona trochę na inny rynek i z innym celem. :)
Jeżeli miałbym wyrokować, to też skłaniałbym się ku drugiej opcji. Czy jest dobra? Dla "grubych ryb" owszem, dla "szaraczków" trochę mniej. Wtedy praktyka posiadania 1 konsoli/komputera pozwalającego zagrać w większość dostępnych tytułów (bo "ekskluziwów" jest stosunkowo niewiele) nie będzie się sprawdzać i żeby być na bieżąco w growym świecie trzeba będzie
Bez OnLive jako testera gier masz to samo : ) Kupujesz tak na prawdę w ciemno... jak widać jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji są piraty. Idealne do sprawdzenia jak działa gra na moim sprzęcie.
Cóż, nie dość, że płacisz za dostęp do samej usługi to jeszcze gry są droższe niż wersje pudełkowe, które przecież można sprzedać.
Generalnie cenowo onlive jest bardzo nieopłacalny.
@kali005:
Bo ja wiem czy te ceny az takie straszne? Pamietajcie ze chodzi o to, ze nie trzeba wykladac kasy na nowy sprzet albo konsole zeby pograc w nowosci. Deus Ex $50 - w Polsce za PC za 120, PS3 za 200 zl. Do tego widzialem tam jakis bundle 100 gier (moze nie nowosci, ale sporo calkiem fajnych) za $10 miesiecznie.
A platforma fajna, będzie można sobie grać np. na ipadzie http://www.youtube.com/watch?v=-NK56MREhz4