Jak Telepizza traktuje klienta, oraz o jakości produktów :)
Ostatnio sporo na wykopie można poczytać jak to firmy cudownie traktują klienta, jak przysyłają pełne paczki marsów czy koncentratów bo produkt był uszkodzone. Pora na TELEPIZZE!
lipton_pl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 113
Komentarze (113)
najlepsze
Poza tym mówisz, że chcesz ostrzec przed firmą, ale przecież w pizzeriach Telepizzy w innych miastach może być wszystko w porządku, więc jak już to powiedz jakie to miasto, ulica, a nie narzekaj na
Oficjalne przeprosiny od managera, zwrot kasy i ekstra pizza gratis. Do tego jakis "gadget firmowy" na deser.
Sama druga pizze to sie oferuje jak pizza dojedzie zimna lub bez skladnika, a nie jak sa w niej robaki.
Zapewne po prostu zwrot pieniędzy?
chyba Ty
Zamówiłem ostatnio pizze w Sopocie (w telepizzy) przyjechali po 1 h 20 minutach - dzwoniliśmy wcześniej 3 razy gdzie jest pizza (okazało się że dostawca chyba wyjechał dopiero po 40 minutach od zamówienia...)
Kiedy przyjechał nic nie powiedział nawet - no to się pytam czy mam mu płacić za dostawę skoro tyle czasu trzeba było czekać - zaczął się tłumaczyć że korki były - oczywiście nawet
Da grasso, jedyna na świecie pizza bez sera.
Jakich innych opcji się spodziewałeś? Zwrot pieniedzy na wynos, to raczej ciężkie do zrealizowania, jak już odjechał dostarczyciel.
BTW: jednak jesteś idiotą.
0. fala: narzekanie na produkt, zakopywanie za gorzkie żale i reklamowanie na wykopie a nie do producenta
1. fala: narzekanie na dany produkt/usługę stało się modne i popularne
2. fala: chwalenie się reakcją na problem
3. fala: chwalenie się co dostało się w ramach rekomensaty
4. fala: narzekanie że mozna dostac 'tylko' nową pizzę w ramach rekompensaty, a nie walizkę pieniędzy i pocałunek