ta aplikacja jest tak słaba, że szkoda na nią miejsca w telefonie, poza tym co innego (lepszego ?) może oferować "serwis" niż infolinia czy kontakt mailowy? obsługują ją te same kompetentne inaczej osoby, generalnie trudno jest rozwiązać z obsługą jakikolwiek problem wykraczający poza standardowe odpowiedzi
Każda słuchawka ma być inżynierem? :) Ja bym wytknął jej tylko to, że nie napisała czegoś w stylu "nie znamy przczyny tego problemu, ale wyślemy zgłoszenie do centrum wytwarzania oprogramowania w celu wyjaśnienia. zostanie Pan powiadomiony o zakończeniu wyjaśnień."
no ale pewnie takiego procesu / oprogramowania nie posiadają.
Wirtualny bank - wirtualna obsługa ;) Przenieś się do normalnego płać 10 zł miesięcznie i nie trać nerwów ...? Wszędzie jest podobnie a nawet gorzej :D
Generalnie coś w tym jest. Nie płacisz za obsługę to nie wymagaj jej.
dycha to może za dużo, ale jest grono banków w których zapłacisz 4 zł miesięcznie max i nie musisz przechodzić przez mękę z nieprofesjonalnymi konsultantami. A nie wierze, żeby ich oferta była dużo gorsza od mbanku.
Nie będę reklamował tu innych banków, bo nie o to chodzi, ale osobiście jestem w stanie zapłacić za to, że
Tak trochę z innej beczki, to korzystanie z banku internetowego za pośrednictwem tej samej komórki na którą dostajemy hasła jednorazowe to ciut ryzykowne rozwiązanie...To się pewnego dnia skończy jakimś masywnym czyszczeniem kont. Trochę przypał, że banki same do tego zachęcają.
Komentarze (180)
najlepsze
Z pewnością osoby tam mają kursy 3 dniowe, a potem won pracować!
no ale pewnie takiego procesu / oprogramowania nie posiadają.
Generalnie coś w tym jest. Nie płacisz za obsługę to nie wymagaj jej.
dycha to może za dużo, ale jest grono banków w których zapłacisz 4 zł miesięcznie max i nie musisz przechodzić przez mękę z nieprofesjonalnymi konsultantami. A nie wierze, żeby ich oferta była dużo gorsza od mbanku.
Nie będę reklamował tu innych banków, bo nie o to chodzi, ale osobiście jestem w stanie zapłacić za to, że