Ja tam się dziwię, że banki za punkt honoru biorą sobie aplikacje dla iOSa. Przecież zdecydowana większość ludzi ma Androida. Ja np mam konto w Aliorze i tam aplikacja dla iPhona jest od dawna podczas gdy dla Androida dalej brak i nic nie słychać, żeby się w tym kierunku coś zmieniało.
@Potfur: Aplikacja mobilna ma za zadanie znacznie zmniejszyć potrzebny do obsługi danej usługi transfer. Np przy wykopie, nie musiałyby być ściągane wszystkie domyślne obrazki itp. Dodatkowo możesz korzystać z systemowych rozwiązań które zintegrują Twoją aplikację z telefonem.
Dodatkowo, przeglądarka przez telefon nie uzupełni Ci hasła (zazwyczaj). Ja hasła do banku nie trzymam w pamięci przeglądarki nawet na kompie stacjonarnym. W telefonie też się nie powinno tak robić. Oddzielenie aplikacji do
@silverado: Mnie dziwi i śmieszy, że jakakolwiek aplikacja w ogóle powstaje. Przecież jest strona http://lajt.mbank.pl/ która spełnia rolę. iPhone'y nie mają przeglądarki internetowej? Do każdej strony potrzebują dedykowanej aplikacji? To samo jest zresztą z Wykopem. Zamiast rozwijać wersję mobilną (np. dla zwykłych telefonów i dla telefonów z dotykowym wyświetlaczem) to oni wolą rozwijać osobno aplikację dla Androida i iPhone.
@ignas czy nie możesz po prostu skorzystać z powyższej strony?
W firmach, które posiadają wsparcie klienta w formie chata, chat ten przeznaczony jest do szybkiej obsługi osób, które nie mają czasu/chęci na kontakt telefoniczny. Konsultantka faktycznie okazała się nieprofesjonalnie po pierwsze popełniając błędy ortograficzne, po drugie nie spuszczając klienta (tak, powiedziałem to - spuszczając) do pomocy technicznej a po trzecie nie zachowując się asertywnie wobec Twojego podejścia. Nie od tego jest chat, żeby konfigurować z klientem aplikacje, czy udzielać wsparcia technicznego tylko
z tobą to chociaż rozmiawała. Ja dzisiaj pytałem co zrobić aby nie płacić opłaty z karte którą wprowadzili od sierpnia 2zł złodzieje to dowiedziałem sie tylko tyle ze "musi pan wydać 100zł" w miesiące i zakończyła czat bez możliwości zadawania dalszych pytań
edit: a już nie wspomnę że w momencie łączenie była rzekomo tylko jedna osoba a czekałem ponad 20 minut.
A według mnie komórka jest rozładowana i WiFi ma problemy z połączeniami ze stronami bankowymi i wysłaniem przelewów, tego nie mogła wiedzieć, ale myślę że kontakt na mailu z bankiem powinien załatwić problem.
w Playu nie lepiej, pytam o oferte internetu z tabletem, a laska po 10minut przesyła mi jakaś skopiowaną treść oferty z netbookiem, nie wytrzymalem dalszego czekania na łaskawą odpowiedz i wyszedłem z czata ;(
to nie byl bot, tam zywi ludzi pracuja ale niestety durni... czytając twoją konwersację już miałem przed oczami tą "niunię" która ma Cię w dupie bo w międzyczasie gada z koleżanką o tipsach i solarium....
Niestety widziałem już niejedną infolinię i powiem szczerze PORAŻKA
PS: co do aplikacji bankowych to ja wole millennium - na andku dziala bardzo fajnie:)
Komentarze (180)
najlepsze
Dodatkowo, przeglądarka przez telefon nie uzupełni Ci hasła (zazwyczaj). Ja hasła do banku nie trzymam w pamięci przeglądarki nawet na kompie stacjonarnym. W telefonie też się nie powinno tak robić. Oddzielenie aplikacji do
@ignas czy nie możesz po prostu skorzystać z powyższej strony?
edit: a już nie wspomnę że w momencie łączenie była rzekomo tylko jedna osoba a czekałem ponad 20 minut.
Niestety widziałem już niejedną infolinię i powiem szczerze PORAŻKA
PS: co do aplikacji bankowych to ja wole millennium - na andku dziala bardzo fajnie:)