@matijas: Przepraszam, że się podpinam ale chciałbym, żeby to było dobrze widoczne.
Co oni wszyscy mają z tymi "kut scenami"? Spolszczać nie umieją. Angielskie "cut sceene" oznacza po prostu przerywnik (prawda jak ładnie brzmi?) a nie żadną "kut scenę" do k**** nędzy! Nie psujmy własnego języka.
Te ulice... to nie wygląda na Warszawę przedwojenną, a raczej na jakie średniowieczne miasto z gry z lat 90. Coś tu jest cholernie nie tak, może to ta kostka brukowa plus absurdalnie szerokie ulice?
Jedyna gra RTS-owa, w której widać wnętrze pojazdu. A oprócz tego chyba jedyna gra w ogóle, w której spędza się 80% czasu na chodzeniu. Jeżeli wydłużanie marszu twórcy mianują odtwarzaniem realiów to dobrze, że nie zajmują się tworzeniem symulatorów lotu.
Co prawda jest to wczesna alfa, której wiele można wybaczyć, ale...
8 miesięcy na dokończenie tej gry to mało. Do poprawki jest w zasadzie wszystko - dialogi, animacja, "szczegółowe" modele kamienic, system walk, wszystkie możliwe tekstury i samo miasto - te niedorzecznie szerokie i kompletnie puste ulice wyglądają po prostu śmiesznie. Podoba mi się pomysł na zmianę trybu kamery podczas eksploracji budynków, ale "innowacyjnym" to bym tego nie nazwał - podobne rozwiązanie
Komentarze (50)
najlepsze
Co oni wszyscy mają z tymi "kut scenami"? Spolszczać nie umieją. Angielskie "cut sceene" oznacza po prostu przerywnik (prawda jak ładnie brzmi?) a nie żadną "kut scenę" do k**** nędzy! Nie psujmy własnego języka.
Dziękuje za uwagę.
Komentarz usunięty przez moderatora
Przynajmniej nikt im nie zarzuci, że grę przeszedł w 6 godzin. Teraz pogra sobie 350 godzin.
8 miesięcy na dokończenie tej gry to mało. Do poprawki jest w zasadzie wszystko - dialogi, animacja, "szczegółowe" modele kamienic, system walk, wszystkie możliwe tekstury i samo miasto - te niedorzecznie szerokie i kompletnie puste ulice wyglądają po prostu śmiesznie. Podoba mi się pomysł na zmianę trybu kamery podczas eksploracji budynków, ale "innowacyjnym" to bym tego nie nazwał - podobne rozwiązanie
to po prostu małe studio.