Imo gra w tej tematyce mogłaby się udać gdyby nie była o samym powstaniu tylko o wszystkich ważniejszych akcjach AK. Co scenariusz to inny oddział i to otworzyłoby twórcom drogę do gry w stylu jagged aliance lub silent storm. Trudna strategia turowa, mało amunicji, nacisk na taktykę itp.
Concept arty wyglądały słabo (pewnie przeciętny student ASP stworzyłby coś ciekawszego), o grze usłyszeliśmy nagle , ni z tego ni z owego, a w dodatku nic ciekawego o niej nie powiedziano. Spodziewałem się właśnie mniej więcej takiego efektu :)
Oj, pograłoby się w serię Commandos :-) Chyba poszukam pudełka z drugą częścią :P
Życzę powodzenia, chociaż na razie to trochę lipa. Trzeba było w ogóle nie pokazywać. ale najlepsze, że się tłumaczyli się z braku Rosjan na Pradze, chęcią zdobycia wielu rynków. Jak tak to będzie wyglądało, to z sukcesu nawet komercyjnego raczej nici.
Szkoda, że chyba jako pierwsi, biorąc się temat Powstania '44 w grach, trochę spartaczyli sprawę...
Ale może jeszcze nie czas na osądy, zobaczymy za 8 miechów.
Komentarze (50)
najlepsze
Szykuje się gniot.
Te szerokie ulice jakoś skojarzyły mi się z tym http://www.youtube.com/watch?v=zx0f4lmlaoQ (2.44 i dalej)
Oj, pograłoby się w serię Commandos :-) Chyba poszukam pudełka z drugą częścią :P
Szkoda, że chyba jako pierwsi, biorąc się temat Powstania '44 w grach, trochę spartaczyli sprawę...
Ale może jeszcze nie czas na osądy, zobaczymy za 8 miechów.