"Screen zlecenia - jak widać zlecenie dotyczy emisji banera przed każdą
rundą, a nie przed i po, jak to miało miejsce. Otrzymaliśmy 2x więcej
czasu antenowego, na co nie mieliśmy wpływu..i naprawdę zdajemy sobie
sprawę, że w tym przypadku "więcej" nie znaczy "lepiej", co będziemy
wyjaśniać z TVP."
Komentarz Militaria.pl: 'Telewizja przesadziła z emisją naszych spotów. Miało ich być o połowę mniej! Otrzymaliśmy drugie tyle "gratisowo", co zupełnie nie było potrzebne. My przecież też lubimy powtórki i dodatkowe ujęcia najciekawszych akcji z każdej rundy. Nie mieliśmy wpływu na sposób realizacji transmisji. Ale stało się i my to jakoś z tv musimy sobie wyjaśnić. Fanów boksu szczerze przepraszamy.'
Na TVP HD w ogóle nie było reklam - więc zamiast puścić powtórki, to puszczali... zapowiedzi swoich filmów. Chyba z 4 razy widziałem zwiastun Gliny, drugie tylko Pułkownika Kwiatkowskiego, reszta to był jakiś durny film z Eddiem Murphym :|
Geez, jeszcze reklamy rozumiem - bo na tym jest kasa i to spora. Ale zwiastuny ważniejsze od powtórek akcji? :/
Chociaż podobno w Niemczech było tak samo, czyli runda + reklamy i od
@Cuberyt: Fakt, jak normalnie uwielbiam psy, to przy kolejnym przerywniku "pies z wentylatorem" i "pies z dmuchanym krokodylem" miałem mordercze myśli :]
Tak się właśnie zastanawiałem widząc ten spot, że czasu na jego zrobienie było góra 10 minut. Data umowy to 2 dni przed walką, co potwierdza moje przypuszczenia, że był robiony na ostatni moment. Mogę wrzucić ten spot (mam go nagranego), ale nic ciekawego - w celowniku rozmazany napis Militaria.pl na czarnym tle, później celownik znika, pojawia się głos lektora, że to sponsor, koniec.
Pewnie powiedziane to zostało tu już dziesięć razy, ale
Komentarze (58)
najlepsze
Widzę to tak:
Militaria - Ale nie zapłacimy wam za podwojoną emisję spotów, bo wyszło na opak i nieźle na nas widzowie siedli w internecie.
TVP - no szkoda, ale rozumiemy, następnym razem lepiej się dogadamy.
Mozesz przekleic? Nie kazdy jest nolajfem :>
Geez, jeszcze reklamy rozumiem - bo na tym jest kasa i to spora. Ale zwiastuny ważniejsze od powtórek akcji? :/
Chociaż podobno w Niemczech było tak samo, czyli runda + reklamy i od
Teraz rozumim :)
Pewnie powiedziane to zostało tu już dziesięć razy, ale