Algorytm depikselizacyjny "Blown Up" w starciu z grafiką ze znanych gier ;)

Te niezwykłe obrazy powstały przy użyciu programu VectorMagic na podstawie oryginalnych zrzutów ekranowych z gier wyszczególnionych na stronie. Coś niesamowitego. Gorąco polecam.

- #
- #
- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
Tekstury: http://vectormagic.com/online/wizard?id=4999774&k=v0EKvXyAzppNWXx0m6Sk9hFLAyQkoAcY&p=v
Tekstury nawet ładne, szczególnie ciasto, minerały i dynie na
Rozdzielczość tekstur nie jest w dzisiejszych czasach żadnym problemem. Widać na produkcjach sprzed paru lat. Dodają do gier mody podmieniające tekstury na wielokrotnie cięższe od oryginałów i mimo ostrzeżeń, nie zauważyłem żeby kiedykolwiek po zainstalowaniu takiego moda spadły mi FPS-y, a mam nienajnowszy sprzęt (Radek 4).
Jak gra zacina, ustawianie mniejszej rozdzielczości tekstur nie pomaga. Z reguły muszę ustawić gorsze odwzorowanie oświetlenia, wtedy
Aye.