Sweet Baby nie uratował gry Capes od Spitfire Interactive
Tylko 600 graczy w dniu premiery i ukrywanie informacji o współpracy ze Sweet Baby nie wpłynął na zwiększenie popularności gry Capes. Nie pomogły także wysokie oceny na takich portalach jak IGN czy PC Gamer.
BigBadDice z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 71
- Odpowiedz
Komentarze (71)
najlepsze
Szczególnie że samo deidetected pokazuje dokładnie taki trend, duże tytuły z dobrym marketingiem, znane marki czy gry które były popularne na twitchu mają się świetnie i gracze wcale nie głosują portfelami, a fakt, że
Komentarz usunięty przez moderatora
Po pierwsze Sweet Baby Inc niczego nie niszczy. Oni nie wchodzą z butami do firmy, nie trzymają pracowników jako zakładników i nie zmuszają ich do wprowadzania zmian które wymyślili. Są zapraszani. Są zapraszani przez ludzi którzy myślą tak jak oni. Więc to nie jest nawet ich wina że rujnują grę bo studia chcą sami zrujnować swoją grę.
A chcą zrujnować swoją gre bo oni nie widzą tego jak rujnowanie swojej gry. Wy naprawdę myślicie że oni umyślnie do Concord dali bohaterów grubych i brzydkich? Nie. Oni myśleli że jak dadzą grubych i brzydkich bohaterów to "progresywna" część społeczeństwa zacznie kupować ich produkty i zarobią jeszcze więcej. To samo myślał Disney, to samo myślał Marvel. To samo myśleli wszyscy ci ludzie bo oni żyją w bańce i myślą że tacy jak oni stanowią większość i ci ludzie kupują gry. No właśnie nie kupują. Są zajęci siedzeniem na drodze na bezrobociu w zamian z kasę z big oil. Czasem jak chcą trochę odpocząć to idą spróbować zniszczyć jakiś obraz albo zabytek z użyciem farby.
Co
@not-sweet: dalej nawet nie czytam bo nie ma sensu