Sweet Baby nie uratował gry Capes od Spitfire Interactive
Tylko 600 graczy w dniu premiery i ukrywanie informacji o współpracy ze Sweet Baby nie wpłynął na zwiększenie popularności gry Capes. Nie pomogły także wysokie oceny na takich portalach jak IGN czy PC Gamer.
BigBadDice z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 71
- Odpowiedz
Komentarze (71)
najlepsze
Niedługo firmy będą się bały brać shit baby Inc do podawania jabłuszek w owocowe czwartki. Prawidłowy kierunek
Meh, no raczej nikt rozsądny nie bierze na poważnie ocen na portalach gdzie bez dobrej oceny nie dostaną już możliwości dalszego recenzowania kolejnych gier z danego studia xD.
ale co kogo kto komu daje hajs za polecajaca recenzje(de facto za reklame), dla end usera same shieet, innit
dobre gry wyplyna same, a inne trzeba polecac :)
Nie rozumiem w ogóle sensu poruszania tematu o tej grze - takich było już setki i nikt o nich nie pamięta.
Komentarz usunięty przez moderatora
@NieWiemWiecSieWypowiem: Bo nie chodzi tu o żadną grę. Ważne że pada słowo klucz "sweet baby" więc może sobie na wykopie poulewać żali o współczesnym świecie. To po prostu jeden z tych "triggerów" dzisiejszego wykopu. I tyle.
Debile....