Hej, chciałem z wami się podzielić nieprzyjemnym doświadczeniem ze sklepem mediamarkt a także zapytać, czy ktoś miał podobny problem.
W czwartek mój telefon umarł, więc postanowiłem kupić nowy. Złożyłem zamówienie przez sklep internetowy, zapłaciłem i grzecznie czekałem aż telefon pojawi się do odbioru 19.03 zgodnie z informacją na stronie. Na email oczywiście dostałem potwierdzenie zakupu
W wiadomości jest ważne zdanie "produkty z zamówienia [...] są dostępne". Przychodzi 19.03, brak jakiejkolwiek informacji ze strony sklepu. Pierwszą wiadomość od nich następnego dnia.
Kolejnego dnia (21.03) dostaje informacje, że moje zamówienie jest anulowane, a produktu nie mają na stanie :)
Kontaktowałem się z rzecznikiem praw konsumenta, aby dowiedzieć się czy można coś z tym zrobić, ale nie ma satysfakcjonującego rozwiązania. Można jedynie wysłać wezwanie do wywiązania się z umowy i skierować sprawę do UOKIIK.
Dzięki mediamarkt, jestem tydzień bez telefonu, bez pieniędzy bo oszukujecie ludzi :V. Dodam tylko, że telefon obecnie nie jest dostępny, a też był przeceniony, obecna cena jest 700zł wyższa.
Komentarze (8)
najlepsze
Po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że dalej sprzedają produkt w sklepie, ale ktoś inny też poczeka Sobie tydzień, żeby dostać informacje, że produktu nie ma na stanie :) Nie polecam tam nic kupować