@dziewiczajajecznica: dokładnie tak jest. Świetna kampania i biznesplan. Bo jedyny rezultat tych reklam w smsach będzie taki, że obu sieciom przybędzie nowa fala klientów( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
Biedronka może zamiatać podłogi w lidlu, z tych dwóch biedronka to syf i burdel, bałagan w produktach i najgorsza obsługa, w lidlu tez nie jest wzorowo ale wypada dużo dużo lepiej
Sytuacja jest dramatyczna, bojówka lidla chciała wejść przez wyjście ewakuacyjne, ale na szczęście było ono taktycznie zastawione paletą z mielonką w puszce.
@editores: Polacy lubią bylejakość. Stąd takie rządy, samorządy, służba zdrowia, wojsko, edukacja i płace w zakładach pracy. Nie ominęło to też sklepów. Dla przeciętnego Polaka ważna jest TYLKO cena w sklepie. Jak jest pomidor kilka groszy taniej niż u konkurencji to nie pytam, lecz kupuję, a to, że nie widział słońca w swoim życiu, w środku jest biały i smakuje jak gówno to inna sprawa.
@xqwzyts: To pewnie tak, bo ja kilka razy kupowałem właśnie ten papier, opakowanie 40 sztuk. A kartę skanuję tylko jak potrzeba do jakiejś promocji. Wystarczy pewnie raz, dwa mieć na paragonie i już dostosowują ofertę.
Komentarze (265)
najlepsze
I w ten sposób, nawzajem się reklamują?
@Hermegenedilda: I poobrywane liście kalafiora.
teraz bedzie dodatkowo na biedronka i lidl
@Tym: Trzecia droga? ;-)
gramy dalej
Biedronka i giga pudła z pączkami za grosze, to już tradycja jak "Kevin sam w domu" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@WampirZSuchodolu: nie, to dyskont osiedlowy w czasie upałów