Cześć!
dziś opowiem Wam historię jak MODIVO Spółka Akcyjna, ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra działająca pod marką e-obuwie.com.pl lub e-obuwie nie chce wydać należnego mi towaru.
Początek historii dość standardowy, zakupiłem obuwie w ww. sklepie, były to NIKE Manoa Leather w rozmiarze 44,5. Buty jednak posiadały wadę (co e-obuwie uznało). Buty zakupiłem za kwotę 299 zł. Były one na tyle wygodne, że postanowiłem skorzystać z rękojmi i w żądaniu zaznaczyłem wymiana towaru na wolny od wad. Wybór roszczenia z rękojmi jest zależny od woli konsumenta.
Przed upływem 14 dni otrzymałem wiadomość e-mail od e-obuwie o następującej treści:
Było to w dniu 20 października 2023 r. Modivo S.A. eobuwie.pl uznało swoją odpowiedzialność. Poproszono mnie wówczas o podanie numeru rachunku bankowego w celu dokonania zwrotu środków. Przypominam wybrałem wymianę towaru na nowy od wad.
Nastąpiła wówczas wymiana maili. Odpisałem im, że obecnie nie posiadają jedynie mojego rozmiaru w asortymencie i jestem skłonny poczekać. Na te wiadomość nie odpowiedzieli w ogóle.
Po jakimś czasie, tj. 11 listopada 2023 r. wszedłem na ich stronę i widzę dostępne buty za kwotę 329 lub 359 zł. Napisałem im wówczas wiadomość, że posiadają już to obuwie i proszę o jego wysyłkę na podany adres. Po 9 dniach otrzymałem odpowiedź, która jest dla mnie kuriozalna. Otóż stwierdzono, że dział sprzedaży i reklamacji to dwa odrębne byty i nie dostanę swoich butów xD Jest to mniej więcej skrót maili, które zamieszczam poniżej.
Ja rozumiem fragmentację firmy na wewnętrzne działy, ale co mnie jako konsumenta i klienta to obchodzi. Ważne jest to czy dany podmiot gospodarczy, od którego kupiłem daną rzecz ją posiada czy też nie, a kwestia wewnętrznych działów jest dla mnie bez znaczenia. Odpisałem im po 10 dniach bo musiałem to przetrawić. 30 listopada 2023 r. wysłałem im dłuższą wiadomość, trochę z nadzieją, że trafi to może do jakiegoś działu prawnego firmy i uniknę dalszej jałowej polemiki. Jednak się myliłem. Na moją obszerną wiadomość odpowiedział mi najprawdopodobniej bot.
No więc jak zapowiadałem tak podejmuję przez wykop kroki medialne. Tutaj nie chodzi mi o różnice cen, tylko o antykonsumenckie zachowanie. Więc proszę kręcić razem ze mną Małysza i prosze o wykopefekt.
Pozdrawiam.
#afera #oszukujo #wykopefekt
Komentarze (66)
najlepsze
@Raz_na_ruski_rok:
Mi 3 tygodnie temu rozpatrzyli pozytywnie reklamację za buty z Eobuwie za które dałem prawie rok temu 160 zł, teraz w Eobuwie już są niedostępne ale są w Modivo za 229zł a mimo to przysłali nową parę i to wysłało Modivo mimo że poprzednie kupiłem w Eobuwie. Wiadomo, że jeden właściciel
E OBUWIE? POLECAM!
Komentarz usunięty przez autora