Cześć!
dziś opowiem Wam historię jak MODIVO Spółka Akcyjna, ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra działająca pod marką e-obuwie.com.pl lub e-obuwie nie chce wydać należnego mi towaru.
Początek historii dość standardowy, zakupiłem obuwie w ww. sklepie, były to NIKE Manoa Leather w rozmiarze 44,5. Buty jednak posiadały wadę (co e-obuwie uznało). Buty zakupiłem za kwotę 299 zł. Były one na tyle wygodne, że postanowiłem skorzystać z rękojmi i w żądaniu zaznaczyłem wymiana towaru na wolny od wad. Wybór roszczenia z rękojmi jest zależny od woli konsumenta.
Przed upływem 14 dni otrzymałem wiadomość e-mail od e-obuwie o następującej treści:
Było to w dniu 20 października 2023 r. Modivo S.A. eobuwie.pl uznało swoją odpowiedzialność. Poproszono mnie wówczas o podanie numeru rachunku bankowego w celu dokonania zwrotu środków. Przypominam wybrałem wymianę towaru na nowy od wad.
Nastąpiła wówczas wymiana maili. Odpisałem im, że obecnie nie posiadają jedynie mojego rozmiaru w asortymencie i jestem skłonny poczekać. Na te wiadomość nie odpowiedzieli w ogóle.
Po jakimś czasie, tj. 11 listopada 2023 r. wszedłem na ich stronę i widzę dostępne buty za kwotę 329 lub 359 zł. Napisałem im wówczas wiadomość, że posiadają już to obuwie i proszę o jego wysyłkę na podany adres. Po 9 dniach otrzymałem odpowiedź, która jest dla mnie kuriozalna. Otóż stwierdzono, że dział sprzedaży i reklamacji to dwa odrębne byty i nie dostanę swoich butów xD Jest to mniej więcej skrót maili, które zamieszczam poniżej.
Ja rozumiem fragmentację firmy na wewnętrzne działy, ale co mnie jako konsumenta i klienta to obchodzi. Ważne jest to czy dany podmiot gospodarczy, od którego kupiłem daną rzecz ją posiada czy też nie, a kwestia wewnętrznych działów jest dla mnie bez znaczenia. Odpisałem im po 10 dniach bo musiałem to przetrawić. 30 listopada 2023 r. wysłałem im dłuższą wiadomość, trochę z nadzieją, że trafi to może do jakiegoś działu prawnego firmy i uniknę dalszej jałowej polemiki. Jednak się myliłem. Na moją obszerną wiadomość odpowiedział mi najprawdopodobniej bot.
No więc jak zapowiadałem tak podejmuję przez wykop kroki medialne. Tutaj nie chodzi mi o różnice cen, tylko o antykonsumenckie zachowanie. Więc proszę kręcić razem ze mną Małysza i prosze o wykopefekt.
Pozdrawiam.
#afera #oszukujo #wykopefekt
Komentarze (37)
najlepsze
Konsument jako przedsiębiorca - osoba cywilna prowadząca działalność gospodarczą, spółki wszelkiego rodzaju
Zaakceptowali usterkę, w dniu akceptacji stan magazynowy nie pozwalał na wymianę to zaproponowali zwrot pieniędzy, ty się uparłeś na wymianę, przychodzisz po prawie 3 tygodniach że są buty, ich cena jest 50 złotych wyższa... firma ma stracić bo ty sobie ubzdurałeś, że ktoś Ci po 3 tygodniach nie podawania
Czego jeszcze nie rozumiesz?
Tak jak
musi? Nie ma to najmniejszego oparcia w przepisach w tej sytuacji.
Nie interesuje mnie kto zaczął macie się przeprosić xD Niech oddają buty i nie utrudniają mi życia. Jak plują to mówisz, że pada?
@Edisni: Nawet małe sklepy mają #!$%@? na 20 zł, a co dopiero duże. Tu chodzi o to, żeby temat załatwić szybko z minimum formalności, bo obsługa takiego zgłoszenia kosztuje więcej niż te śmieszne 20 zł.
E OBUWIE? POLECAM!
@Raz_na_ruski_rok: