ja jezdze zgodnie z przepisowa predkoscia zawsze lewym pasem. jak ktos mi cwaniakuje to przyhamowuje go trącając hamulec. i cwaniak od razu się odsuwa.
prawy pas jest dla tirow a jak ktos chce szybciej to samolotem niech lata!
A wystarczyłyby 3 pasy ruchu i nie byłoby problemu z siedzeniem na zderzaku. Jeżdżę dużo slużbowo po Niemczech oraz na odcinku A4, od granicy do Krakowa i w Niemczech wyglada to bardzo podobnie. Przy 2 pasach i duzym natezeniu ruchu zawsze tak bedzie. W Niemczech przynajmniej samozwańczy szeryfowie nie daja po hamulcach zeby ktos za nimi zwiekszyl odstep, nie zdajac sobie sprawy ze stwarzaja takie samo zagrozenie jak ci siedzacy na "dupie".
@Xsllhvm: Też jeżdżę sporo po Niemczech i różnica pomiędzy tym co u nas a co tam jest ogromna. Tam takie siedzenie na zderzaku się zdarza a u nas jest nagminne. U nas nawet jak by było i 10 pasów to i tak znajdzie się wielu "poganiaczy". Różnica jest w mentalności a co za tym idzie w podejściu do przepisów.
tych zjebow co sie w kolejce do wyprzedzania na lewym pasie ustawiaja jest mnostwo. i potem dziw ze ktos na zderzaku siedzi - jak nie podjedziesz, to dzban mysli, ze kazdy chce jechac tak samo szybko co on i wyprzedza przez kilometry z predkoscia 130km/h, a jak ma mozliwosc zjechac to nie zjedzie, bo przeciez nie przekracza predkosci i MU WOLNO. blokuje to ruch, uniemozliwia plynnosc ruchu i stwarza niebezpieczne sytuacje.
@umgebung: ale jak jeździe 130 a na prawym wloką się 100 to ma zwolnić też do tych 100, żeby jaśnie pana z tyłu puścic? Ilość miejsca do zjechania na prawy to rzecz względna. Jeden stwierdzi że te 100m luzu wystarczy, żeby zjechać, puścic kogoś jadącego z tyłu i wskoczyć znowu na lewy bez tracenia prędkości, inny nie... Oczywiście jak ktoś się przyklei do tego lewego, a prawy jest pusty to
@umgebung: nieważne czy 130 czy 120 czy 110. Jak nie będziesz #!$%@?ł ponad limit, to jazda będzie płynna i spokojnie dostosujesz różnicę 10 km/h. A jak chcesz lecieć ponad dwie paki, bo móżdżek malutki i krótkie spodenki. To rób to na torze lub symulatorze, tłumaczenie, że ty to "bezpiecznie" będziesz robił, nikogo nie obchodzi. Tutaj ewidentnie kierowca dał ciała i wjechał w samochód z przodu. Podczas wyprzedzania należy zachować ostrożność
Komentarze (522)
najlepsze
prawy pas jest dla tirow a jak ktos chce szybciej to samolotem niech lata!
ale o co Wam chodzi? za co dajecie mi minusy jak 90% kierowcow tak u nas jezdzi?
prawy to sie "przejezdza" tylko kiedy trzeba skrecic w prawo i to na 50m przed skrętem.