14,7 l/100 km przy trzycyfrowej prędkości - aerodynamika + hybryda
Koncern Volkswagen pokazał co można jeszcze osiągnąć na bazie silnika spalinowego. Tak powstał International Super Truck II.
Ksebki z- #
- #
- #
- 11
- Odpowiedz
Koncern Volkswagen pokazał co można jeszcze osiągnąć na bazie silnika spalinowego. Tak powstał International Super Truck II.
Ksebki z
Komentarze (11)
najlepsze
Poza tym nasze tiry powinny jechać max 80km/h. Przy takiej prędkości opory powietrza na bank nie przekładają się na znaczny procent z tego 30L diesla
Co z tego,że może dostać homologację skoro w Europie jest cholernie ciasno.Wszędzie.Na drogach,na parkingach i w firmach korzystających z usług transportowych.Nie bez powodu europejskie ciężarówki mają ścięte przody.Dzięki temu dużo łatwiej się zmieścić przy manewrach.