Pamiętacie piwo VIP? To był przełomowy produkt w historii Biedronki
Dziś marka własna króluje w Europie. Kto na tym zyskuje? Oczywiście dyskonty. Biedronka swoją przygodę z private label rozpoczęła w 1999 r. od piwa VIP. I był to strzał w dziesiątkę. Piwo sprzedawane za 1,89 zł było jednym z najpopularniejszych produktów w ramach całej sieci.
dlahandlu z- #
- #
- #
- #
- 5
Komentarze (5)
najlepsze
Czułeś się wtedy kimś. Teraz zamienili nazwę na Kustosz i możesz się poczuć co najwyżej jak stróż nocny. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jedynie utrudnia, bo trzeba sprawdzać producenta z tyłu małym drukiem, a niektóre sklepy nawet zamawiają nadruk bez podanego producenta, wtedy to już zupełny kot w worku.
No wiadomo, opłacalne dla sklepu, niektórzy kupią ponownie bez weryfikacji czy to dalej ten