Dzień drobny,
Znalazłem tutaj podobną sprawę, więc chciałbym się podzielić swoją. Może ktoś jeszcze jest w podobnej sytuacji.
Jestem skłonny przypuszczać, że otrzymałem od PLAY (P4 sp. z o.o.), używany, otwierany i naprawiany, wadliwy sprzęt, jako nowy. Nigdy bym w to nie uwierzył, ale dwukrotnie stwierdził to autoryzowany serwis (za pierwszym razem na moje, za drugim na zlecenie "PLAY"). Wydaje mi się to niedorzeczne, ale skoro opinii serwisu nie można kwestionować, a ja urządzenia nie naprawiałem, to jestem zdruzgotany, ale chyba zostałem nakłoniony do niekorzystnego rozporządzania mieniem, ponieważ otrzymałem przedmiot niezgodny z umową, w tej chwili bezużyteczny (bo padł po połowie roku i tylko dzięki temu dowiedziałem, się że ktoś go już naprawiał) a muszę go nadal spłacać. Przykra sprawa...
Play zapewne odpisze coś w stylu: niezwłocznie zajmiemy się tym zgłoszeniem, nasi konsultanci grają właśnie w bierki na śmierć i życie, aby wyłonić zwycięzcę, który wyjaśni sytuację...
Oczywiście nie pisałbym tutaj, gdybym nie prowadził tej walki od roku, a moje wszystkie zgłoszenia nie zostały odrzucone.
A wystarczyłoby sprawdzić, kto nadzorował zawarcie mojej umowy i wcisnął mi sprzęt po zwrocie. Jeśli nie jest to powszechny proceder, ewidentnie trafiłem na kogoś nieuczciwego. Wg nr IMEI zapewne można sprawdzić historię tego telefonu. Ale tutaj trzeba by odrobinę dobrej woli. Nie dajcie się oszukać!
Komentarze (13)
najlepsze
(ʘ‿ʘ)
Dzięki za poświęconą chwilę :)
Szlag mnie trafia i