Odklejka Empiku. Tak się nabija klientów w butelkę, a przy okazji robi się z ludzi kretynów.
Uwaga. W Empik Polska oszukujo. Nie mamy pańskiego płaszcza i co na pan zrobisz w praktyce.
Empik nie umie w zakupy i sprzedaje towar, którego nie ma i anuluje zamówienie nie informując o tym klienta w sposób wystarczająco jednoznaczny, tylko używa wymijających sformułowań i marketingowego pierdololo. Konsultant odlatuje i wmawia mi, że w systemie ma informacje o mojej rezygnacji z zamówienia. Ale na pytanie "kto zrezygnował w moim imieniu" odpowiedzieć nie potrafi. Zamówienie nr 10010020597050 rozbite automatycznie przez Empik na dwa zamówienia i drugie o numerze 10101450076717. Rozmowa nagrana przez Empik. Ciekawe jak szybko zniknie w wyniku bliżej nieokreślonej i niezależnej od janusza biznesu usterki...
Wielkie Dzięki Empik!
Na 9 dni przed Wigilią muszę zużyć dodatkowe zasoby, by od nowa szukać prezentu dla dziecka i liczyć na to, że dotrze na czas.
Ciekawe macie podejście do polityki zrównoważonego rozwoju i ograniczania emisji. Gratuluję.
Wysyłamy w 24h my ass!
P.S. Brakujący towar dalej wisi w sprzedaży u sprzedawcy "Empik", który ma zwyczajne wyjebongo na klientów ¯\_(ツ)_/¯
Dosłownie wielorybie łajno, kupa mułu, dno i dopiero potem wy.
Komentarze (3)
najlepsze