Firmy w UK wykorzystują dane osobowe użytkowników do reklam na billboardach
TLDR: Bilbordy w UK (za pomocą kamer) identyfikują twarze przechodniów i dostosowują reklamy na podstawie danych zebranych z ich telefonów (trackery, GPS). Dzięki uzbieranym danym potrafią tworzyć reklamy niemal w czasie rzeczywistym. Tłumaczenie tekstu w komentarzu.
Korda z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 15
- Odpowiedz
Komentarze (15)
najlepsze
(ಠ‸ಠ)
Firmy w Wielkiej Brytanii zbierają dane z milionów telefonów, aby zdecydować, które reklamy pokazać na billboardach w miejscach w całej Wielkiej Brytanii, według nowego dochodzenia Big Brother Watch, londyńskiej grupy wolności obywatelskich znanej z konfrontacji z kwestiami inwigilacji społeczeństwa.
Raport opisuje, jak spersonalizowane reklamy — zjawisko, które więcej niż raz podniósł obawy prywatności nad cyfrowym szpiegostwem — nie są już ograniczone do naszych prywatnych kanałów, ale zamiast tego zaczęły się przelewać do naszego życia publicznego.
— Narayanan powiedział Motherboardowi przez e-mail.
„Oprogramowanie
Steven Feldstein, starszy pracownik Carnegie Endowment for International Peace, zgadza się z tym odczuciem.