TLDR: Od ponad roku rozwijam swój silnik do gier...
Od ponad roku rozwijam swój silnik do gier na Vulkan i dzielę się całym procesem jego powstawania na wykopie. Ostatnio udało mi się dodać RTAO, czyli pierwszy faktyczny element, który wykorzystuje sprzętowy ray-tracing. Dzisiaj opisuję jak wykonuję śledzenie promieni oraz odszumianie tego obrazu.
bilek993 z- #
- #
- #
- #
- #
- 88
Komentarze (88)
najlepsze
wierz mi, na takich silnikach jak Twój ludzie też robią gry, ale brak wsparcia dla innych platform może odstraszyć.
życzę sukcesów!
małe silniki mają to do siebie, że są wydajne. ale jeśli jest takie ograniczenie, to developer zrezygnuje z wydajności
Dzięki! Pewnie za jakiś czas będzie wyglądał o wiele lepiej, niż to co obecnie jest.
Fajna zabawa. Przynajmniej mogłeś dokładnie poznać jak to dokładnie działa pod spodem. Ja zawsze propsuje takie rzeczy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Trudne pytanie. Na razie chciałbym doprowadzić silnik do takie stanu, żeby nie było wstydu go pokazać na wykopie.
Tu chyba nie ma co komercjalizować (╥﹏╥)