Cześć,
Jestem na wykopie od 6 lat i dopiero teraz mam coś z czym chciałbym się z Wami podzielić. Od jakiegoś czasu pracuje nad własną grą "Moon Mystery". Może uda mi się tym znaleziskiem na chwilę odwrócić uwagę od wszystkich przykrych rzeczy dziejących się dookoła. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Gra jest inspirowana m. in. "Interstellar", "Outer Wilds", "Firewatch", "Gone Home", "Half-life 2"
Pracuje nad nią samemu, traktuje ten projekt jako hobby, odskocznie od pracy. Możecie dodać grę do "wishlists" na Steam i dołączyć do mojego Discorda o grze. Bardzo by mi to pomogło w rozwoju :) Wielkie dzięki!
linki:
Steam Wishlist
Join Discord
Moon Mystery będzie skupiać się na opowiadaniu historii, ale pojawiają się też elementy FPS.
W grze będziemy mogli kontrolować wiele pojazdów m. in.
Łazik na księżycu:
Statek kosmiczny:
Samochód:
Zdalnie sterowany pojazd:
Łódź podwodna:
W grze będzie towarzyszył nam kompan "moon base AI".
Concept arts:
Nasz kompan będzie z nami cały czas rozmawiać, będzie to słodki/śmieszny robot. Niedługo będę zatrudniać aktorów głosowych, którzy staną się głosami bohaterów z gry. Ciekawostką jest, że jest on obiektem fizycznym tzn. możemy wchodzić z nim w interakcje np. rzucać w niego przedmiotami i patrzeć jak reaguje, sprawiać, że się uśmiecha, śmieje itd.
Tutaj widzimy przykład (oczywiście jest on w trakcie prac, nadal wygląda inaczej niż na concept art):
https://twitter.com/moonmyster... - filmik prezentujący fizykę robota
Kilka dodatkowych screenshotów z gry:
Dzięki wielkie za przeczytanie :)
Komentarze (318)
najlepsze
ps. Taki detal - jak masz dźwięk sonaru ASDIC - "PING" - to i zgodnie ze sztuka powinno być "pong". Jak masz obiekt przed nosem :) To tak działało ze wysyłal sygnał i czas miedzy nadaniem a powrotem był odległością (jak znasz prędkość rozchodzenia się dźwięku w wodzie)
Ciekawi mnie też, czy zawodowo parasz się czymś powiązanym z grami, czy jesteś zupełnym samoukiem?
Pracowałeś nad tym zupełnie sam, czy miałeś zespół (np. concept arty to Twoja robota?).
Najczęściej jeśli coś też całkiem fajnie się prezentuje, to wychodzi bardziej jakieś demo technologiczne niż sama gra. Ewentualnie rozgrywka jest na pół godziny i bug buga bugiem pogania.
Życzę oczywiście jak najlepiej. Jednak nie bardzo widzę jakim sposobem "hobbystyczny" projekt ma spełnić
Jeżeli chodzi o zebranie trochę kasy i ogarnięcie teamu - mam zamiar odpalić kickstarter za parę miesięcy i zależnie od wyniku może uda się kogoś zatrudnić na full etat :)
Odpalaj kicka i też polecam ci to zrobić na sposób "old fashion", skoro już tyle masz zrobione. Daj krótkie demo, żeby można było zagrać z 5 minut. Bo obecnie wszyscy tylko obiecują, a mało kto korzysta z tej formy, która robi robotę. I na pewno
Ja nie uważam, żebym umiał bardzo dużo. Bardziej jest to kwestia samozaparcia, w moim przypadku spędzam każdą wolną chwilę na tym projekcie, bo sprawia mi to sporą frajdę. Wolę usiąść do projektu niż odpalić konsole. Jest teraz też ogrom tutoriali w internecie, duża ilość assetów i co najważniejsze i w Unity
BTW cieszy mnie to, ze dostajesz duzo takich pytan, bo to oznacza ze VR w koncu ma szanse sie niezle rozkrecic.
#ogonkofobia
ę