Toksyczni influencerzy.Dove użyło deepfake do pokazania szkodliwości dobrych rad
Nowa reklama Dove porusza problem "toksycznych" influencerów i ich wpływu budowanie samoakceptacji i poczucia własnej wartości u nastolatek. Kreację przygotowała agencja Ogilvy.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 129
- Odpowiedz
Komentarze (129)
najlepsze
Autorytet to osoba za ktora podazaja inni ludzie.
Roznica jest kolosalna.
Dove to są kosmetyki pielęgnacyjne, nie jakaś mocno Beauty.
Głównie mydła, balsamy, czy żele pod prysznic. Od lat ich kampanie opierają się na mówieniu kobietom (bo to ich target), że niezależnie od rasy, wieku czy rozmiarów powinny się akceptować i dbać o siebie.
W reklamach od lat występują modelki... hmmm... stadnie... wiele osób wiele figur, wiele twarzy. Uwielbiam ich
Patrzymy na lepsze życie pięknych, młodych i bogatych ludzi, którzy skinieniem ręki zarabiają miliony.
90% nie będzie miała w ogóle szansy tak żyć, ale mimo to bierzemy udział w tym cyrku i sprzedajemy się robiąc jednocześnie z siebie debili, mają cichą nadzieję że uda się coś ugryźć z tego tortu.
Nie mogą osiągnąć takiego modelu
Mamy świat jak piszesz gdzie dzbany zdobyły popularność, albo dalsza teoria, celowo wypuszcza się książki i treści szkodliwe społecznie, by niszczyć społeczeństwo na różnych planach, a sprzedaje się to jako złotą receptę na wszystko. Im dalej w las, tym bardziej się do tej drugiej opcji
- 3289 wyświetleń
- 60 polubień
Biurwa jego mać, toż pierwsza lepsza pinda, która nie ma nic wartościowego do powiedzenia jak np. żona znanego aktora (co żałuje teraz, że wie skąd czarni się w zięli w Ameryce), Pani "Paznokieć", ma po godzinie więcej lajków. A babsko wrzuca co godzinę filmiki o śniadaniu, obiedzie, kolacji, Malediwach, dzieciach i ich kupach, ogrodzie, kuchni, itp. I takie