Najwięksi operatorzy płatnej telewizji stracili 4,7 mln abonentów
Największe platformy cyfrowe i sieci kablowe, które łącznie reprezentują 93 proc. amerykańskiego rynku straciły w 2021 roku prawie 4,7 mln klientów. Analitycy Leichtman Research Group zwracają uwagę, że w 2020 roku spadek był jeszcze większy. Wyniósł wówczas 4,9 mln klientów.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 117
- Odpowiedz
Komentarze (117)
najlepsze
@Dynamiczny_Rogal: radio nie wymrze tak szybko jak TV. Na Netfliksie oglądam kilka seriali właśnie, czasem jakiś film. Częściej żona korzysta. Za tę 36zł mam trzy serwisy streamigowe. Zapomniałem dodać że w ramach abonentu w Play za 30zł mam Play Now, tam jest również kilkanaście kanałów w cenie.
To tak samo jak z prasa drukowana.