Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko490
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

380

Ważna polityk niemieckiej lewicy powtarza w wywiadzie antyNATOwską propagandę

Wiceprzewodnicząca klubu Die Linke Sevim Dagdelen w rozmowie z rosyjską państwową agencją prasową TASS popiera żądania Kremla ws. gwarancji nie poszerzania Sojuszu, zarzuca Zachodowi podwójne standardy w relacjach z Rosją oraz przestrzega niemiecki rząd przed "wymachiwaniem szabelką".

melquiades
melquiades
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 14.02.2022, 10:31:55
  • #
    polityka
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    geopolityka
  • #
    niemcy
  • 47
    • Facebook
    • Twitter

Komentarze (47)

najlepsze

melquiades
melquiades
14.02.2022, 10:32:58
  • 119
Wszystko to w przeddzień wizyty nowego niemieckiego kanclerza w Moskwie
  • 7
cerastes
cerastes
14.02.2022, 11:20:14 via iOS
  • 73
@melquiades: Zero zaskoczenia ze strony ruskich onuc. Jak nisko jeszcze Berlin upadnie żeby tylko uratować NS2.
EvilToy
EvilToy
14.02.2022, 18:04:12
  • 8
@melquiades: nie ma to nic do rzeczy, die linke to skrajnie lewicowe ugrupowanie, które od dawna jest przeciwko NATO
xEldmir
xEldmir
14.02.2022, 11:09:21
  • 74

Komentarz usunięty przez moderatora

PrettyMuchDeadAlready
PrettyMuchDeadAlready
14.02.2022, 13:29:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • 35
@xEldmir: Dokładnie tak jak przed, w trakcie i po II wojnie światowej.
kubad99
kubad99
14.02.2022, 22:49:01 via Android
  • 21
@sonthonax: nie.
panropuch
panropuch
14.02.2022, 15:50:30
  • 27
Widzę, że Rosja nie tylko w SPD ma swoich ludzi, Linke, czyli takie nasze Razemki też z dzióbka piją Putinowi, a takie postępowe były, ekologiczne, tak z wrażą emisją CO2 walczyły i nagle wspierają gigantycznego sprzedawcę tych wszystkich kopalin.

Dla nas to dobrze, im bardziej Niemcy się błaźnią wobec USA, krajów skandynawskich (będąca poza NATO Szwecja właśnie powołuje część rezerw), Rumunii tym ich znaczenie w Europie będzie spadać.

Kanclerz dostał opieprz od
  • 3
RolfTrapeu
RolfTrapeu
14.02.2022, 22:46:19
  • 8
@panropuch: Die Linke to postkomuniści którzy tęsknią za ZSRR i NRD. Programowo zostali wciąż przy marksizmie i antyamerykańskiej retoryce.
Naczelny_Cenzopapista
Naczelny_Cenzopapista
15.02.2022, 00:22:43
  • 6
Die Linke to nie są żadne Razemki tylko zwykły sowiecki komunizm.

@panczekolady: A Razemki to czym niby są? xD
Marek_B
Marek_B
14.02.2022, 12:52:37
  • 10
Ważna polityk niemieckiej lewicy


Tylko, że akurat ta niemiecka lewica jest nieważna. Jest w opozycji i to coś w rodzaju polskiego SLD. Starzy komuniści z NRD.
  • 4
200Amra
200Amra
14.02.2022, 23:22:26
  • 0
@falden: I tak i nie. To prawda, że SLD była pro-amerykańska później (pożyczkę jednak dostał z Moskwy na początku), ale podobnie jak Die Linke wywodzi się aparatu partii komunistycznej w demoludzie. I tak jak Die Linke ma ch... do gadania w polityce swojego kraju.
falden
falden
14.02.2022, 23:46:06
  • 1
@200Amra: Podobny rodowód to w zasadzie jedyne istotne podobieństwo pomiędzy tymi dwiema partiami. SLD rządziło w Polsce przez dwie kadencje, miało swojego prezydenta, dość długo było liczącą się opozycją. Die Linke tylko raz przekroczyło 10% w wyborach i jest znacznie bardziej lewicowe programowo niż SLD.
DonCarlo31993
DonCarlo31993
14.02.2022, 22:46:18
  • 6
Ogólnie rzecz ujmując niemieckie środowisko polityczne jest za Rosją. Jeśli obecne napięcie nie skończy się rozlewem krwi, powinno to być głośno wypominane Niemcom na arenie międzynarodowej.
L.....e
konto usunięte 14.02.2022, 22:48:59
  • 3
Oczywiście jak na postępową lewicę przystało pochodzi z Kurdystanu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
clowncore
clowncore
15.02.2022, 07:13:21
  • 1
Bardzo niemieckie imię i nazwisko ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zgodnie z tym co rzecze Wikipedia o pani Sevim Dağdelen: "Born in Duisburg to Kurdish immigrants" ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Kulek1981
Kulek1981
14.02.2022, 22:44:59 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
To już wiadomo w radzie jakiej spółki wyląduje po swojej karierze w rządzie ¯\_(ツ)_/¯
dzikiknur
dzikiknur
14.02.2022, 11:22:40
  • 1
Ujawniają się rozliczne aktywa razwiedki...
n.....e
konto usunięte 15.02.2022, 06:14:31 via Android
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

sylwke3100
sylwke3100
15.02.2022, 05:55:32 via Android
  • 0
No całkiem przypadkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
DzikWesolek
DzikWesolek
14.02.2022, 22:50:11
  • 0
Była jakaś Jałta 2.0 w okolicach 1990?
Zeddd
Zeddd
14.02.2022, 22:42:02
  • 0
I sie zdekonspirowala
grzmislaw
grzmislaw
14.02.2022, 23:04:40
  • -1
Pewnie kolejny lewak...
Doomed
Doomed
14.02.2022, 22:49:09
  • -1
Typowe lewicowe podejście, ja najbardziej cisnę bekę z neuropków jak realizuję nowe moskiewskie prikazy, na przykład tu https://www.wykop.pl/link/6502371/comment/102017435/#comment-102017435

@she-wolf1993 dobrze płacą?
okciuk
okciuk
14.02.2022, 23:14:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • -2
Ale tak serio, nie widzicie analogi do np Kryzysu Kubańskiego? Jak zareagowało USA gdy ZSRR próbował zainstalować swoje rakiety 150 km od wybrzeży Florydy? Jak ma teraz zareagować Putin jak mu USA chcą pod nosem bazy otwierać? To jest ich teren wpływów i hipokryzja USA jest tu bezsprzeczna. Tym bardziej, że amerykanie są w tym akurat miejscu na mapie, lokalnie słabi. Nie mają żadnych argumentów siły. Pewnie by chcieli, żeby ktoś za
  • 2
KaloszSzatana
KaloszSzatana
14.02.2022, 23:55:20
  • 4
Ale tak serio, nie widzicie analogi do np Kryzysu Kubańskiego?


@okciuk: Nie. Nie ma żadnej analogii. Na Kubie miały być zainstalowane rakiety atomowe i położenie było takie że rażenie byłoby na znaczącą część USA.

I hipokryzji więcej ze strony USA było w czasie kryzysu kubańskiego bo sami wtedy mieli bazy rakietowe w Turcji i śmiało mogli walić atomem w Ruskich ale gdy Ruscy chcieli sprowadzić swoje rakiety na Kubę to Hamburgery
intjed
intjed
15.02.2022, 00:37:25
  • 4
@okciuk: Uważasz siłowe zajęcia Krymu za uzasadnione? Polityka to nie tylko to co jest tu i teraz, ale również cała sekwencja zdarzeń. Rosja zainicjowała agresję poprzez zajęcie Krymu i w tym kontekście należy to analizować, a nie wybiórczo, że jak Ukraina jest strefą buforową to Rosja może robić co jej się żywnie podoba. Referendum o odłączeniu Krymu do Rosji zostało uznane za nieważne przez Narody Zjednoczone, więc tyle warta jest perspektywa
4pietrowydrapaczchmur
4pietrowydrapaczchmur
14.02.2022, 22:55:20
  • -2
A co innego miała powiedzieć?
Przecież NATO powstało by wykorzystać przewagę militarną anglosasów i kontrolować siły wojskowe Niemiec.
Icek_Baumann
Icek_Baumann
14.02.2022, 19:43:32
  • -4
NSDAP w formie, Hans szykuj rure z cyjankiem
  • Wykopujący (380)
  • Zakopujący (10)

Hity

tygodnia

Orlen nie wpuszcza kontrolerów NIK chcących sprawdzić fuzję
2749
Pancerny Marian: miliardy złotych Orlenu są poza kontrolą NIK
2325
Inflacja: im więcej państwo "daje", tym jesteśmy biedniejsi
1782
200 mld zł na poprawę demografii w PL w ramach 500+, a mimo to jest tragicznie
1708
Wejdą ci na konto bez ostrzeżenia. Prezydent właśnie podpisał ustawę - blo
1544
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #wydarzenia
  • #wybory
  • #polska
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #rosja
  • #4konserwy
  • #europa
  • #swiat
  • #wojna

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki