Hejka, dzisiaj wydałem swoją grę (Yerba Mate Tycoon) na Androida + IOS. Gra jest w 100% darmowa, nie posiada reklam ani IAP (zakupy w aplikacji). Więc grajcie teraz, bo taniej już nie będzie( ͡° ͜ʖ ͡°)
Android
IOS (App Store)
A jak was nadal nie przekonałem, to spójrzcie na to dzieło kinematografii (zwiastun):
^ Przy okazji zapraszam do subskrybowania kanału, na kanale ukazują się też statystyki z gier.
Gra polega na tworzeniu "mieszanek" yerby, czyli wybieramy dodatki, cenę, sposób suszenia, kraje dystrybucji i wiele innych rzeczy. Następnie zajmujemy się marketingiem, zatrudnianiem pracowników, szkoleniem, możemy badać nowe rzeczy, wygrać nagrodę za najlepszą yerbe i wiele więcej. Jeśli ktoś nie wie, czym jest yerba mate, to jest to zamiennik kawy w krajach Ameryki Południowej. Z ciekawostek, to w grze mamy bardzo dużo odniesień do Wykopu i nie tylko #pdk(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Co do samej historii powstania gry, to w skrócie uwielbiam pić yerba mate i programować, jakoś to się tak połączyło i powstał Yerba Mate Tycoon, YMT kilka miesięcy temu miał premierę na PC Link Steam (tak, jest też Linux i MacOS), na moim autorskim tagu na Wykopie #DonislawDev pisałem, iż tak samo, jak w przypadku PC wersja na Androida/IOS będzie płatna, co się zmieniło? Niestety ze względu na skomplikowaną sytuację podatkową (w moim przypadku), sam proces wydawania na platformy mobilne by trwał kilka miesięcy (nie chce tutaj się zagłębiać w szczegóły). Dlatego YMT na platformach mobilnych jest w 100% darmowy. Nie ma też reklam, gdyż nie chciałem spamować graczy reklamami.
Oczywiście, jeśli komuś spodoba się gra (nie przewidziałem takiego przypadku), to można rozważyć Donacje albo zakup Wersji Steam, jednakże nie jest to wymagane, w ramach donacji można też obserwować mnie na Wykopie albo innych mediach społecznościowych :-}
Pisałem wcześniej o pierwszym miesiącu wczesnego dostępu (zyski i statystyki), w planach oczywiście jest też finalne podsumowanie gry, czyli statystyki z wersji mobilnej + PC (już po wyjściu ze wczesnego dostępu), bardzo przepraszam tych, którzy czekają na podsumowanie z wydawania płatnej gry na Androida/IOS, obiecywałem, iż będzie takie podsumowanie (zawsze udostępniam wszystkie dane), jednakże sytuacja jest wyjątkowa, nie ma płatnej wersji, więc będą dane z wersji 100% darmowej (platformy mobilne) + płatnej wersji PC( ͡° ͜ʖ ͡°). Więc nadal warto obserwować #DonislawDev. Zresztą każdy wie, iż tworze gry tylko po to, aby mieć bordo na Wykopie.
Co do samego zespołu, który tworzył grę, to w sumie jestem ja i to tyle, czyli nie ma nikogo ciekawego w zespole. Grafiki/reszta została zakupiona (zlecenia/sklepy z assetami). Jak macie jakieś pytania to pytajcie, ale jestem amatorem, nie znam się na tym, proszę o łatwe pytania. A i gra była robiona w Unity + C#.
Zapraszam też do śledzenia mojej osoby w mediach społecznościowych i nie tylko (można też obserwować konto na Wykopie):
Autorski Tag na Wykopie
Twitter
Facebook
Newsletter (jeśli nie chcesz przegapić podsumowania z gry)
Discord o grze i yerba mate
No i na koniec screeny:
![595874335941594843683878_16333347356KMnr6Ww3UpZe77hXFq7kj.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595874335941594843683878_16333347356KMnr6Ww3UpZe77hXFq7kj.jpg)
![595874335941594843683878_1633334653BPRjfFneVl3VtcUWBEj2eN.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595874335941594843683878_1633334653BPRjfFneVl3VtcUWBEj2eN.jpg)
![595874335941594843683878_1633334661FGo2XL0czEs126hf0rzfO2.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595874335941594843683878_1633334661FGo2XL0czEs126hf0rzfO2.jpg)
![595874335941594843683878_1633334668ey0QcyJ8f9hERcJ9gAi8uB.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595874335941594843683878_1633334668ey0QcyJ8f9hERcJ9gAi8uB.jpg)
![595874335941594843683878_163333467440ap1i42lMalLLThSbJTgT.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595874335941594843683878_163333467440ap1i42lMalLLThSbJTgT.jpg)
![595874335941594843683878_1633334688qQxyvdbhXKmhnK22XnoYOD.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595874335941594843683878_1633334688qQxyvdbhXKmhnK22XnoYOD.jpg)
PS: Tak są nawiązania do słynnych stóp
Komentarze (56)
najlepsze
? Nie wiem, o co chodzi. Mógłbym prosić o jakiegoś screena/zdjęcie albo więcej informacji? Prosiłbym też o model urządzenia.
Podziel się jak ogarnąć skalowanie do ekranu telefonu w unity. Qrka męczę się z tym jak dzik. @DonislawDev
Dzięki, dla mnie skalowanie jest skomplikowanym tematem, nie jestem ekspertem.
Mam tak ustawione:
Canvas z Canvas scaler (ustawiony jako Scalę with screen size)
Anchors mam też poustawiane, aby przyciski były zawsze na dole i tak dalej. Zawsze przełączam między różnymi proporcjami ekranów i badam, jak to wygląda, jak źle, to zmieniam na inne ustawienia.
Mam też w ustawieniach opcję przełączenia "screen match mode", zmianę skalowania czcionki/paneli i tak dalej.
No
Dziękuje bardzo( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przypadek? Nie sądzę.
Dzięki :-}
Tak i nie.
Wersja PC wyszła 3 września (opuszczenie wczesnego dostępu).
Wersja mobilna (Android + IOS) wyszła wczoraj/dzisiaj.
Informacja jest w znalezisku:
"Niestety ze względu na skomplikowaną sytuację podatkową (w moim przypadku), sam proces wydawania na platformy mobilne by trwał kilka miesięcy (nie chce tutaj się zagłębiać w szczegóły). Dlatego YMT na platformach mobilnych jest w 100% darmowy. Nie ma też reklam, gdyż nie chciałem spamować graczy reklamami."