Voila! Gratulujemy Wyborczej sukcesu i oczywiście trzymamy kciuki, by kolejny rok był zakończony jeszcze lepszym wynikiem, może 15 a może 20% spadkiem? ;)
Mnie ciekawią darmowe egzemplarze, bo w rankingu sprzedaży nie ma rubryki, darmowa rozrzutka. Żeby nie było jak z Wprost który zawyżal roczną sprzedąz o kilkadziesiąt tysięcy.
tylko, że Agora jako zakup traktuje reklamy wewnątrz własnej sieci, a więc w koszta wliczają wszystkie reklamy wyborczej w metrze, wszystkie reklamy tok fm w gw i metrze, o gazeta.pl nie wspominając. Również reklama GW wewnątrz GW jest traktowana jako zakup reklamy i tak widnieje w kosztach. By podciągnąć koszta maksymalnie do góry, oczywiście nie stosują wewnątrz siebie rabatów, bo przecież po co, skoro i tak kasa zostaje w sieci.
właśnie obawiam się, że to pozwala je ominąć, ale aż tak się nie znam na meandrach podatkowości. A nawet jeśli płacą, to chyba, jako, że wrzucają to w koszta, to im się i tak zwraca. W każdym razie, coś mi się zdaje, że i tak wychodzą na plus na tej zabawie ;)
nie ma się co cieszyć. Wydawnictwo Agora zwiększyło znacznie nakład Metra jak i Angory, suma sumaru zbyt większy, mimo, że sztandarowy tytuł stracił. Również ich serwisy gazeta.pl, wyborcza.pl wyborczabiz, jak i ich serwisy rozrywkowe etc są w czołówce.
Przy czym wpływ Metra ciężko liczyć bo sam codziennie biorę 2 sztuki i wyrzucam do najbliższego kosza, jak i inne ulotki, które rozdają ludzie, żeby nie było, że jakieś działania propagandowe:P
@desil: Świat Młodych ze Światem Mody też byś pomylił? Heh, kolega rozprawia się tu w temacie jak nie wiadomo jaki znawca, a tak banalnej rzeczy nie wie. Pogratulować. Zastanawiam się ile egzemplarzy "Angory" ( bardzo ciekawego tygodnika ) nie kupiłeś przez to Twoje opętanie względem wyborczej.
Swoją drogą, "Puls Biznesu" jest uważana za jedną z najlepszych gazet pod względem layoutu, o czym możemy się przekonać m.in. po zwycięstwach jakie odnosi w światowych konkursach prasowych.
Jako, że tylko ta gazeta odnosi skutek, to możemy zadać sobie pytanie: czy Polacy znów zaczynają stawiać na wysoką jakość? (PB to również bardzo dobra jakość tekstów tematycznych)
Komentarze (93)
najlepsze
Ale trzeba też wiedzieć jak rynek się skurczył ?
wciąż mam nadzieje, że trollujesz przynajmniej...
tylko, że Agora jako zakup traktuje reklamy wewnątrz własnej sieci, a więc w koszta wliczają wszystkie reklamy wyborczej w metrze, wszystkie reklamy tok fm w gw i metrze, o gazeta.pl nie wspominając. Również reklama GW wewnątrz GW jest traktowana jako zakup reklamy i tak widnieje w kosztach. By podciągnąć koszta maksymalnie do góry, oczywiście nie stosują wewnątrz siebie rabatów, bo przecież po co, skoro i tak kasa zostaje w sieci.
właśnie obawiam się, że to pozwala je ominąć, ale aż tak się nie znam na meandrach podatkowości. A nawet jeśli płacą, to chyba, jako, że wrzucają to w koszta, to im się i tak zwraca. W każdym razie, coś mi się zdaje, że i tak wychodzą na plus na tej zabawie ;)
Przy czym wpływ Metra ciężko liczyć bo sam codziennie biorę 2 sztuki i wyrzucam do najbliższego kosza, jak i inne ulotki, które rozdają ludzie, żeby nie było, że jakieś działania propagandowe:P
Na pewno czytają
Gdyż sprzedaż Wyborczej wygląda nader skromnie...
Jako, że tylko ta gazeta odnosi skutek, to możemy zadać sobie pytanie: czy Polacy znów zaczynają stawiać na wysoką jakość? (PB to również bardzo dobra jakość tekstów tematycznych)
cytat:
W grudniu ub.r. trzy dzienniki zwiększyły sprzedaż: "Parkiet", "Puls Biznesu" i "Rzeczpospolita". W całym 2010 roku udało się to tylko "Pulsowi Biznesu"
Czyli, że tendencję wzrostową przez cały rok miał tylko PB, ale w niektórych miesiącach również RP, ale nie była to stała tendencja.