Szachista Jan-Krzysztof Duda ma ogromny potencjał marketingowy, ale sponsorzy...
...nie potrafią tego wykorzystać. J.K. Duda został zwycięzcą szachowego Pucharu Świata, to największy sukces w historii powojennych szachów w Polsce (...) jednak zainteresowanie jego osobą jak na razie jest niewielkie. (...) Brak pomysłu i kreacji na taką współpracę po stronie sponsorów.
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 136
- Odpowiedz
Komentarze (136)
najlepsze
Mógłby zostać ambasadorem marki Rolex. Przykładowo.
A jak ktoś będzie snobistycznie bełkotał o rzekomym pozytywnym wpływie to lepszy ma tetris ( https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tetris_effect ) czy zwykłe robienie czegokolwiek np. Zadań z matatyki.
@chew_fatman: ale taguj #przegrywkontent
@revinPL: O dziwo, wśród młodzieży są całkiem popularne. Może nie sama gra, ale oglądają te jutuby z szachami.
@mialczukiciu: od tego są "spece od wizerunku" ( ͡° ͜ʖ ͡°)