Nokia to już przeżytek. Próbują teraz wymyślać koło i robić ten swój OS, ale Android czy iOS są już za bardzo z przodu. Telefony kiedyś były solidne, a teraz kruche jak herbatniki. Miałem 5 różnych modeli, ale w ostatnim z powodu niskiej temperatury rozlał się wyświetlacz, nawet widziałem jak to się dzieje. Oczywiście serwis nie przyjął, więc pożegnałem się z Nokią, bo takich gniotów nie będę używał.
@breeder: Z wyświetlaczem miałem podobną sytuację, z tym że już kobieta w salonie Plusa oznajmiła, że i tak stwierdzą moją winę w tym i nie wymienią wyświetlacza.
Przy oddawaniu telefonu na gwarancję możecie się domagać spisania protokółu dot. stanu telefonu w momencie trafienia do serwisu. Oddawałem swoją E52 kupioną w Plus GSM właśnie w salonie Plusa, miła Pani spisała wszystkie "ale" odnośnie stanu obudowy - rysy ect. nadmieniła, że na ekranie jest folia. Wszystko cacy, wgrali nowy soft, tylko nie rozumiem po co zdejmowali folię (kiedy telefon wrócił pod folią były bąbelki powietrza)? (telefon był w serwisie w Wawie).
@ibeafraidi: mam juz trzeciego iphona, kazdy z nich mi juz upadl, jeden nawet na asfalt i jakos nic w nich nie musialem wymieniac. Moze szczescie mialem
Po prostu mnie wryło...3 tygodnie temu oddałem swoją Nokie do tego serwisu by mi wymienili korpus. Po tygodniu otrzymałem telefon jak nowy. Wszystko było elegancko
Moim przypadku praca tego serwisu była wzorowa. Dlatego jestem w szoku po przeczytaniu i zobaczeniu tego co się stało z Twoim telefonem.
W Lublinie jest tylko jeden autoryzowany serwis Nokii. Wystarczy pogooglować chwilę.
Nie, żebym bronił serwisu ale inne firmy od tel. też pewnie olewają klientów. Niestety nie ma nigdzie publikacji odnośnie awaryjności telefonów ani też innych sprzętów elektronicznych. Więc konsument nie ma za bardzo świadomego wyboru. Podejrzewam, że taki lipny serwis ma każda marka telefonu.
A ja akurat będę bronił Nokii, bo jak dla mnie o Olsztyńskim serwisie mogę mówić w samych superlatywach - uszkodzenie taśmy zostało naprawione niesamowicie szybko(telefon oddałem w piątek, do odbioru był w sobotę rano - to było po tym, jak naprawiałem laptopa w media, gdzie każda pierdółka to trzy tygodnie czekania, CONAJMNIEJ). Sama obsługa była profesjonalna i cierpliwa(pamiętam jak wyrozumiale podeszła do naprawdę irytującego klienta który był przede mną - sam takiemu
To nie jest jakiś tam jednorazowy problem tylko nagminna praktyka serwisów, w naszym interesie jest żeby w końcu ktoś zwrócił na to uwagę! Jak zdecydowana większość Klientów jest robiona za przeproszeniem w h**a to bardzo dobrze, że ktoś to nagłaśnia i mam nadzieję, że odbije się to na wynikach finansowych tych cwaniaków. Może w końcu zaczną nas traktować jak Klientów, a nie frajerów do których wystarczy uśmiechnąć się przy sprzedaży, a potem
Komentarze (83)
najlepsze
Moim przypadku praca tego serwisu była wzorowa. Dlatego jestem w szoku po przeczytaniu i zobaczeniu tego co się stało z Twoim telefonem.
W Lublinie jest tylko jeden autoryzowany serwis Nokii. Wystarczy pogooglować chwilę.