TLDR: jak coś zginie w zwrocie przez smarta pocztą to allegro odpowiada nie zwracając
Taka akcja,
Zamawiam na allegro buty łącznie 6 par
Zwracam wszystkie 6 par (zły rozmiar)
Sprzedawca: zwraca kasę za 5 par
JA: pytam WTF
Sprzedawca: dostałem tylko 5 par GTFO
JA: zakładam spór
Allegro : Nadawca paczki jest odpowiedzialny za całą drogę przesyłki do odbiorcy. Jeśli przedmiot dotarł niekompletny zachęcam kupującego do złożenia reklamacji u przewoźnika.
JA : zgłaszam do poczty polskie reklamacje
Potem były przepychanki na dyskusji allegro i ostatecznie zwrot z ochrony kupujących
i teraz wkracza cała na czerwono poczta polska (jakieś 3 tygodnie po zgłoszeniu reklamacji)
Biuro Wsparcia Klientów informuje, iż zgodnie z art. 92.1. Ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z
2020, poz. 1041) prawo do wniesienia reklamacji przysługuje:
• nadawcy
• adresatowi - w przypadku gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa do dochodzenia roszczeń
albo gdy przesyłka zostanie doręczona adresatowi.
Ponadto biorąc pod uwagę, że przesyłka została nadana w ramach umowy na zwroty konsumenckie zawartej w dniu 31 stycznia 2020
roku pomiędzy Allegro.pl Sp. z o. o. a Pocztą Polską S.A. to firma Allegro.pl Sp. z o. o. jest nadawcą tej przesyłki.
W związku z niespełnieniem powołanych powyżej warunków przedmiotową reklamację uznajemy za niewniesioną zgodnie z § 7
Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w sprawie reklamacji usługi pocztowej (tekst jednolity
Dz.U. z 2019r., poz. 474).
Komentarze (21)
najlepsze
Wystarczy że dodasz pełnomocnictwo Allegro i złożysz reklamację w tej gównianej instytucji i muszą przyjąć.
@trzynastka: Siostry Apostazji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@szlovak: dokładnie tak było, dla mnie to normalne że zamawiam kilka rozmiarów. Fakt że mrozisz kilka stów do czasu przymierzenia butów, ale zbyt wiele razy się przejechałem zamawiając tylko jeden rozmiar
@DooM trochę kultury, proszę..