Mnie zaintrygował wątek zalet Ps2 nad USB. Ciekawy jestem jak wyszły by testy opuźnien klawiatur i myszek gamingowych vs tych zwykłych. Do kompletu brakuje mi jeszcze omówienia WDM i message passing w Windowsie miedzy driverem a aplikacją. Ciekawe ile ms wnosi API DirectX zwłaszcza ze od sensora przez USB do drivera i aplikacji mamy 4 różne domeny czasowe. Ciekawy temat, w świetle parametrów niektórych myszek z odświeżaniem 1000Hz
@WD40: Niby tak, ale sama metoda stosowana przez PS/2 jest lepsza dla tego zastosowania. Gdyby pozostać przy metodzie PS/2, ale zwiększyć zegar do porównywalnego z tym z USB, to biłoby to na głowę USB pod względem opóźnienia.
Tylko, że nikt tego nie robi, bo trzeba by zaprojektować software i hardware specjalnie pod taką potrzebę, a USB jest wystarczające, więc się nie opłaca.
Komentarze (40)
najlepsze
tutaj 22k
Do kompletu brakuje mi jeszcze omówienia WDM i message passing w Windowsie miedzy driverem a aplikacją. Ciekawe ile ms wnosi API DirectX zwłaszcza ze od sensora przez USB do drivera i aplikacji mamy 4 różne domeny czasowe.
Ciekawy temat, w świetle parametrów niektórych myszek z odświeżaniem 1000Hz
@Rosly: wyszłyby (pisane łącznie)
@tomilipin: opóźnień
Tylko, że nikt tego nie robi, bo trzeba by zaprojektować software i hardware specjalnie pod taką potrzebę, a USB jest wystarczające, więc się nie opłaca.