Szanowni Państwo
Poszukuję osób które mogły zostać poszkodowane przez firmę Morele.net, tak jak zostało to uczynione wobec mojej osoby i wszelkie dane tutaj zamieszczone są tylko i wyłącznie moja analizą po zdarzeniach które miały miejsce w ostatnim czasie
Zakup marzec 2021
Zakupiłem 2x Karta graficzna Sapphire Pulse Radeon RX 6800 Gaming OC 16GB GDDR6 o łącznej wartości 10 598 zł
Co ważne na karty jest aż 36 miesięcy gwarancji, karty po zakupie okazały się wadliwe, obie sztuki, całkowicie nie działające, nie kręcące się wentylatory, brak reakcji kart
Zostały odesłane na gwarancję, jedną sztukę Morele uznało i zwróciło środki w kwocie 5 299 , a drugą sztukę odrzuciło że jest uszkodzona i nie mogą takiej karty uznać i odeślą mi tą oto nową kupioną od nich kartę z powrotem co powoduje że drugie 5 299 jest moją stratą, a oni obrócili prawdopodobnie wadliwą kartą po zwrocie i problem sobie rozwiązali sprzedając ją, a dalej nie uznając gwarancji, a środki zachowując dla siebie
Dodam jeszcze że stale próbowałem się dowiedzieć co się z reklamacją dzieje, ale cały czas odpisywali że czekają na informację z serwisu, po czym dnia 19.05 zaczął mijać 30 dniowy ustawowy termin reklamacji, gdzie można by ją potraktować jako ustawowo uznaną i nagle odpisali że reklamacja odrzucona, gdyż karta uszkodzona. Wow, jestem pod wrażeniem takiego podejścia.
Reasumując
Poszukuję osób, które nabyły produkty od Morele.Net Sp. z o.o., a produkty te okazały się wadliwe zaraz po zakupie, odesłane na reklamację która została odrzucona, lub osób które skorzystały z programu szybkich wymian z wadą fabryczną, jeśli taki zakupiły ( poniżej link do programu ) Za kilkadziesiąt złotych można sobie dokupić gwarancję że w przypadku kiedy produkt dotrze wadliwy można wymienić go bez problemu na nowy. Chcę tutaj zwrócić uwagę na możliwość uzyskiwania przez firmę dodatkowego zysku przez obrót wadliwym towarem, odrzucaniem reklamacji i zarabianiem na programie sprzedając świadomie wadliwy towar po zwrocie. Jest to tylko podejrzenie, poparte że w jednym zamówieniu oba produkty okazują się wadliwe, a firma nie chce nowego towaru uznać do gwarancji.
https://www.morele.net/pokaz_p...
Niestety faktem jest że morele chce na mnie zarobić 5299zł na sprzedaniu w jednym zamówieniu 2 wadliwych kart, zwróceniem mi za jedną kartę, a druga mam się martwić i odeślą mi wadliwą. Niestety nie mogę tej sprawy odpuścić, składam pozew indywidualny i szukam chętnych na drugi pozew zbiorowy o takie praktyki jak i o zwrot kwoty. Jedno zamówienie, dwa takie same produkty, jeden uznany, drugi nie. Niestety, ale skandal. Do wglądu mam korespondencje, numery paczek reklamacyjnych, fakturę i wszystko co potrzeba.
Na koniec dodam jeszcze że kiedy napisałem swoje zdanie o tej sprawie w korespondencji reklamacji, odpisali tylko że dalszą korespondencję mam kierować listownie do ich działu prawnego, dlatego nie pozostaje mi nic innego
Proszę o możliwe udostępnianie i pomoc w poszukiwaniu takich osób
Komentarze (319)
najlepsze
Jeśli nie twoja wina, bierz prawnika, w sądzie zostanie powołany biegły i oceni gdzie był błąd. Ja bym nie odpuścił.
Dodam, ze kupilem je za kase ze zwrotu za poprzednie AIO ktore bylo na 5 letniej gwarze, a padlo po 4 latach i 8 miesiacach.
@NiepoprawnyKomentator: Dokładnie i tak uczynię, ale już jutro przez kancelarię, a jak nie będą chcieli współpracować to kancelaria pociągnie sprawę dalej . Gdybyś chciał tak zrobić yo byś nie skomlał na wykopie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Oczywiście to nie oznacza, że problemów nie ma w ogóle, ale to duży sklep i statystycznie częściej coś może nie pójść. Niemniej ostatnie "aferki" dot. tego sklepu opisujące niecne praktyki anulowania zamówienia, lub - o zgrozo! - częstej zmiany ceny produktu są tak naciągane, że robi się smutno.
To dobry