Jak z nas robią durniów przez opakowania
Wielkie opakowanie, a wypełnione tylko do 1/3. Nie dosyć, że to nie szanowanie środowiska, to jeszcze robienie z ludzi idiotów
kamilztorunia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 212
Wielkie opakowanie, a wypełnione tylko do 1/3. Nie dosyć, że to nie szanowanie środowiska, to jeszcze robienie z ludzi idiotów
kamilztorunia z
Komentarze (212)
najlepsze
odkad zaczelo powstawac pelno takich walkow i podobienstw
np. paczka chipsow u jednego producenta tyle u drugiego 30g mniej
to zaczalem patrzec na przeliczniki ZL/KG
chipsy lays da sie wyhaczyc na promo za 16zl/kg
zazwyczaj chipsy sa w okolicach 25zl//kg
co za roznica czy paczka zajmie mi pol wozka czy 1/3 skoro zaplace za same chipsy taniej
herbata saga - promocja w kauflandzie
opakowanie
http://i54.tinypic.com/14wesdk.jpg
Opakowanie to zwykła reklama, a jego koszt jest marginalny w porównaniu do reklam w TV czy innych mediach.
Jeżeli ktoś z własnej woli rezygnuje z informacji, którą mu się przedstawia (np. nie czytając etykiety, czy podpisując bez czytania umowę) to właśnie świadomie daje się oszukać.
A gdzie masz asymetrię informacji? Producent
To co ty natomiast nazywasz głupotą to jest "asymetria informacji" - czyli producent o handlowiec wiedzą o produkcie wszystko, a ty nie wiesz nic.
Tanie kremy mają duże pudełka dla picu :)
Edit: materiały sypkie takie jak budyń czy kisiel potrzebują dodatkowego miejsca aby
Przy okazji - zdaje się, że te 20g różnicy między budyniami to cukier. Do jednego trzeba dodać, a w drugim
http://www.joemonster.org/art/11197/Mistrzowie_kryzysowego_marketingu
To nie jest jedyny przypadek, czesto opakowanie po prostu musi być wieksze, zeby zapobiec uszkodzeniu, lub zepsuciu towaru.
Pan spojrzy na stopkę.
Strona współfinansowana ze środków Komisji Europejskiej
Następnie na zawartość strony traktującą o wszystkim. Komentarza to chyba nie wymaga.
Akurat kupiec ma bardzo tani i bardzo smaczny ryż.
Kosmetyki to ewidentny marketing, niektóry produkty mają większe opakowania z wygody, przecież nie fajnie byłoby otworzyć przyprawę, która zaczęłaby się rozsypywać wszędzie z za małego opakowania, tak więc można te ułatwienia zaakceptować.
Najbardziej perfidne są opakowania odchudzone przez producenta z jednoczesnym obniżeniem zawartości, ale bez zmiany ceny, to już jest zwykłe oszustwo i żerowanie, bo ktoś kupuje