Teraz wszyscy jacy obeznani w rozporzadzeniach itp. piszecie ze koles d$!%$, idiota itp. a ciekawe ilu z was wiedzialoby ze to nie prawda z ta legalizacja urzadzenia zasilajacego gdyby nie ten wykop?
Można powiedzieć, że miał podwójne szczęście bo była kamera i policjanci zachowali się kulturalnie, co się rzadko zdarza w Polsce. Trzeba umieć się przyznać do błędu a nie szukać głupich wymówek.
@jurgen1941: no niezbyt trafiles. Na kazde zajecie pasa drogowego przez robotnikow wymagane jest pozwolenie Gdaki. Wymagane jest rowniez przedstawienie tymczasowej organizacji ruchu, ktora to Gdaka zatwierdza. Tak samo jest z drogami nizszych kategorii, gdzie odpowiedni zarzadca wyraza zgode na takie dzialania.
@akslop: teren zabudowany ok, ale większość znaków uwaga roboty drogowe stawia się bezprawnie a co za tym idzie nie mają mocy prawnej (nie ma ich w GDDKiA).
Z czego tu się cieszyć? Co, jesteście dumni, że dogadał policjantom? Ciekawe, czy bylibyście tacy "uhahani", gdyby kogoś zabił. Koleś przekroczył prędkość, złamał prawo, proste. I jeszcze cwaniakuje. Ale tak, bierzcie z niego przykład popaprańcy. Och jaka to radocha, jak ktoś dogada tym ohydnym stróżom prawa:) A jak przychodzi co do czego, to tylko oni wam zostają...
@lampart81: Ty przeczytałeś komentarze chociaż? Po gliniarzach pojechał tylko autor wykopu i naprawdę nieliczni komentujący. Zdecydowana większość uważa podobnie do Ciebie. Nie kompromituj się więc, tylko najpierw obadaj temat, a potem go podsumowuj ;).
@rolfik_r1: Jak będą autostrady, to pogadamy inaczej:) Na chwilę obecną mamy warunki jakie mamy. To, że ten kraj to jedna ( w tej kwestii) wielka p!%$a, to swoją drogą. :) Nie ma co filozofować, gdybać i marzyć. :) Koleś przycwaniakował i tyle. Mógł zabić kogoś .
czy ktoś wie czy w vectrze jest jakiś sposób na sprawdzenie bieżącego napięcia akumulatora oraz ładowania alternatora?
Teoretycznie Zgodnie z § 6 pkt 2 ww. rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 30 marca 2005 r. w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (Dz. U. Nr 74, poz. 653). , konstrukcja i wykonanie przyrządu oraz materiały stosowane do jego wytwarzania powinny uniemożliwiać wykonywanie pomiaru prędkości w
@jdef90: Po pierwsze: ww. rozporzadzenie jest juz dawno nieaktualne, wiec nie ma sensu jego cytowanie;
po drugie: ten przepis pochodzi z rozporzadzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym a nie z ww.;
po trzecie: to wlasciwe rozporzadzenie rowniez jest juz
@jdef90: No ale tutaj jest, niestety, 0% szansy. Sad nie bedzie sie opieral na tym, co Ty powiedziales w sprawie ewentualnego zlego dzialania, a na dokumentach (np. legalizacja). Poza tym Ty nie masz najmniejszych uprawnien do kontroli stanu technicznego takiego pojazdu, jak rowniez jego instalacji elektrycznej. I nie ma tu zadnego uchybienia.
I kolejny raz powtarzam: potwierdzeniem prawidlowego dzialania urzadzenia jest swiadectwo legalizacji i tego po prostu nie da sie
Komentarze (224)
najlepsze
Swoją drogą taka przeginka z prędkością, mam nadzieje ze nie wygra w sądzie
Teoretycznie Zgodnie z § 6 pkt 2 ww. rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 30 marca 2005 r. w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (Dz. U. Nr 74, poz. 653). , konstrukcja i wykonanie przyrządu oraz materiały stosowane do jego wytwarzania powinny uniemożliwiać wykonywanie pomiaru prędkości w
po drugie: ten przepis pochodzi z rozporzadzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym a nie z ww.;
po trzecie: to wlasciwe rozporzadzenie rowniez jest juz
I kolejny raz powtarzam: potwierdzeniem prawidlowego dzialania urzadzenia jest swiadectwo legalizacji i tego po prostu nie da sie