Ta reklama jest tylko nieco prymitywniejsza od dzisiejszych, polskich reklam. Ja na co dzień oglądam telewizję SkyLink (czesko-słowacka), i tam reklamy da się oglądać jako normalne filmiki. Są krótkie bloki reklamowe, jest ich mniej, w weekend'y jest bardzo mało reklam a w święta nie ma wcale. Polskie reklamy (czyli nie te, które przychodzą od zachodnich koncernów i tylko podkładane są polskie głosy) to średniowieczny prymityw pełny chamstwa i braku ogłady (zresztą są
Ojciec mojego kolegi, mniej więcej w 1997-1999 miał takiego w kolorze wiśniowym i najlepsze było to, że woził nim 4 10-latków na treningi piłkarskie popołudniowe, więc kabina mimo, że spartańska, nie była taka zła, a od 8 do 16 auto to było wołem roboczym, bo ojciec kolegi był ,,szklarzem" i woził framugi okien nim. A co do Poloneza dziadek miał takiego w wersji sedan ,,Atu", był brzydki jak Anna Grodzka, psuł się
@Sylwiusz89: To nie do końca było tak - było paru zainteresowanych FSO, tylko Daewoo była jedyną firmą, która się godziła na praktycznie wszystkie warunki, które stawiali Polacy. W połowie lat 90. głośno było o produkcji Opla Astry w FSO (ponoć było też trochę Vectr), ale nic z tego nie wyszło na dłuższą metę, bo General Motors chciało tutaj robić samochody, tylko oprócz tego zapowiadało znaczną redukcję zatrudnienia (również w zarządzie)
@Red_u: Polonezy trucki jeszcze się spotyka, a c15 to chyba z kilka lat nie widziałem,a jeśli się spotka jeszcze jakieś c15 to są to tylko i wyłącznie egzemplarze z końca produkcji czyli 04-05 r. Pozatym c15 rdza bierze dużo szybciej niż polonezy. Także nie wiem skąd te 30 lat wyjąłeś.
@sokalski: tylko 1000kg w polonezie to max żeby się auto nie złamało, a 1000kg w tych hiluxach amarokach to po prostu dojście do 3.5t i jakbyś chciał więcej to by był na kategorie C
Komentarze (129)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Najbardziej mnie rozwala ta ładowność 1t w wersji bella truck czyli karawan XD