Logotyp tej firmy wzorowany jest na "mammies" w latach, gdy rasizm był jeszcze normą w Stanach. Jeżeli ktoś nie wie kim były mammies, to polecam artykuł:
Szczerze, to nie dziwię się firmie, że starają się uciec z grząskiego terytorium, kiedy jeszcze mogą. Przy okazji pewnie uda im się na tym trochę ugrać.
@Arcyksienciuniu: czas pokaże czy zrobili dobrze, ale według mnie nie jest to w ogóle kwestia rasizmu i BLM, ale zimna jak lód kalkulacja ryzyka i chęć wykorzystania ruchu BLM do zwiększenia swoich udziałów.
@zarzudka: nazwy nikt nie zmienił, tylko usunięto obrazek. Natomiast to co tłumaczysz brzmi bez sensu do kwadratu, ale jak widać lewacka choroba zbiera żniwo - wedle tej narracji razić ma nie tylko "niga", ale jakiekolwiek odniesienie do rasy. Biała pokojówka ma nie razić.
@Michal9788: No i super. Wpierw sie BLM oburzyło że jest czarna kobieta, teraz będą mogli się oburzyć że usunięto czarną kobietę. Tak się ten cyrk kręci.
Komentarze (139)
najlepsze
https://www.ferris.edu/jimcrow/mammies/
Szczerze, to nie dziwię się firmie, że starają się uciec z grząskiego terytorium, kiedy jeszcze mogą. Przy okazji pewnie uda im się na tym trochę ugrać.
tak samo jak ikt nie wie ze to wzorowane na skinheadach est ( ͡º ͜ʖ͡º)
W PL kolorowi są nadreprezentowani w reklamach.
@sweeps: to jest na pewno w top 10 najmądrzejszych rzeczy które trzeba robić w życiu.