Zastanawia mnie jedno. Po co twórcy wprowadzili split screen marnujący zasoby konsoli (generowanie 2 światów jednocześnie) skoro gracz wykonuje jakąś rzecz tylko w jednym ze światów? Nie lepsze by było przełączanie się między światami na przycisk? Chcieli wprowadzić coś oryginalnego ale przekombinowali. Drugą uwagą jest statyczna kamera. Po co to wprowadzili? Aby być podobnym do Silent Hill czy starych Resident Evil? Trzecia uwaga dotyczy animacji. W tego typu grze powinni bardziej się
@ethics: Są miejsca w grze gdzie gracz właśnie to robi. Za pomocą pewnego przedmiotu może się przełączyć miedzy światami, wtedy widoczny jest tylko jeden na całym ekranie. Często jest jednak tak jak piszesz. Pokazywanie dwóch światów jednocześnie nie zawsze wydaje się mieć sens. Być może myśleli ze graczy zainteresuje wizja dwóch światów w tym samym momencie. Ogólnie uważam ze to całkiem niezła gra, lepsza niż się początkowo wydaje ale mimo wszystko
Serio? "Wspaniałą oprawa graficzna"? Toż to wygląda jak gówno, w dodatku ruchy są tak kanciaste, że twórczy chyba o motion capture nigdy nie słyszeli. Ruch ust też zajebisty.
Komentarze (10)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Często jest jednak tak jak piszesz. Pokazywanie dwóch światów jednocześnie nie zawsze wydaje się mieć sens. Być może myśleli ze graczy zainteresuje wizja dwóch światów w tym samym momencie. Ogólnie uważam ze to całkiem niezła gra, lepsza niż się początkowo wydaje ale mimo wszystko