Farmacja liderem reklamy telewizyjnej
W 2020 najwięcej na reklamy w telewizji wydały firmy z kategorii "produkty zdrowotne i leki", wyprzedzając kat. żywność oraz sprzedaż. Miesiące z wyższymi niż w 2019 wydatkami to przede wszystkim pierwsze półrocze ze znacząco silniejszym 1 kwartałem, a więc wzrost nastąpił jeszcze przed lockdown`em
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 108
- Odpowiedz
Komentarze (108)
najlepsze
Większość nie ma wystarczającej wiedzy, aby poprawnie użyć leków z grupy NLPZ, o reszcie nie wspominając.
Całość rynku pokroju magicznych Neosine, suplementów leczących magicznie różne schorzenia to wszystko powinno zostać zdelegalizowane bo jest to zwykle wprowadzanie w błąd.
Dokładnie.
Reklama w tv to wspaniała rzecz! Przestałem oglądać telewizję, zacząłem uprawiać sport, podróżować, spotykać się z ludźmi (choć ostatnio to raczej chlanie przez messangera było częściej).
Suplementy może produkować każdy po spełnieniu norm sanitarnych, nie trzeba żadnych badań ani dowodów że działają, wystarczy kompleks syntetycznych witamin (które też w większości nie działają) i wymyślone schorzenie + reklama i sprzedaje się jakieś tabletki za 15-50 złotych przy kosztach produkcji o rząd wielkości niższych.
Ci producenci się sami pewnie
@rafallubonski: W punkt. A ciągłe trąbienie o różnych chorobach i dolegliwościach działa trochę jak placebo, podtrzymując organizm w poczuciu że w każdej chwili można zachorować. Te reklamy z kaszelkiem i katarkiem na pewno nie wychodzą ludziom na zdrowie. Programowanie świadomości i podświadomości na chorobę.
Siostra raz na jakiś czas przyjeżdża z UK i jest przerażona ile w tv jest reklam leków i ogólnie specyfików medycznych.