Ostatnie sekundy lotu Tu-154 + dzwięk z kabiny - według raportu MAK...
Nagranie ze stenogramów jak wyglądały ostatnie chwile lotu Tu-154. Końcówka trochę przerażająca...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 233
Nagranie ze stenogramów jak wyglądały ostatnie chwile lotu Tu-154. Końcówka trochę przerażająca...
Komentarze (233)
najlepsze
jeden z wysokościomierzy (kapitana) miał ustawione jako ciśnienie odniesienia (w którymś momencie) ciśnienie standardowe 760 mmHg (1013,25 hPa), powinno być ustawione ciśnienie lokalne (i w zależności od systemu odniesione do powierzchni morza lub zmierzone na poziomie lotniska). Pozostałe wysokościomierze były ustawione poprawnie.
Autopilot wyłącza się poprzez pociągnięcie wolantu, w przypadku feralnego lotu drugi pilot pociągnął wolant jednak za słabo by wyłączyć autopilota i wykonać go around (patrz strona 101 angielskiej wersji raportu).
"The FDR data analysis revealed that at 10:40:51 when the "Go around!" call out sounded the steering wheel was slightly pulled up but not enough to disengage the autopilot and less than enough to go around."
Komentarz usunięty przez moderatora