Heroes of Might and Magic III - Themy zamków
Co oprócz niesamowitej grywalności sprawiło, że ta gra jest iście genialna ? Muzyka ! Kompozytorem odpowiedzialnym za muzykę w HOMie 3 jest Paul Anthony Romero, którego dzieło jest wprost ( piszę to świadomy znaczenia tego słowa) epickie.
![LubieDlugoSpac](https://wykop.pl/cdn/c3397992/LubieDlugoSpac_kLDxMFPShR,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 211
Komentarze (211)
najlepsze
Dzisiaj nie pamiętam już zbyt wiele z tamtych dni (jak to brzmi..), ale na wszystko mieliśmy swoje metody. Myszka + tylko i wyłącznie enter przy klawiaturze numerycznej stanowiły za kontroler, co przy technice łokcia bądź małego balca zawsze przyspieszało czas trwania tury.
Na każdy zamek była inna taktyka wstępna i tak na przykład dla Fortecy pierwszego dnia można było zdobyć około sto gremlinów. Słabe wojsko, ale gracz automatycznie stawał się najpotężniejszy na starcie. +10 do respektu i kilka wolnych kopalni. ;) Do tego wybór tej frakcji pozwalał na posiadanie jednego fajnego zaklęcia. Bodajże burza piorunów, ale nie pamiętam nazwy
Szukałem chyba z tydzień bez powodzenia w katalogu z grą i w googlach.
To byłby świetny motyw, żeby ustawić sobie ten dźwięk na budzik!
40,5KB, 3 sekundy długości. ;)
Challenge accepted, challenge completed.
Enjoy.
rzeczywiście bardzo niedoceniany zamek, którym lubiłem strasznie grać choć było to trudne. Bonusy do obrony i brak kar do ruchu na bagnach nie przydawały się za bardzo w podbijaniu nowych krajów. Według mnie najlepszy bohater tego zamku to Broghild, pod jego dowództwem wiwerny dorównywały niemalże smokom:)
Także grafika. Wszystko chyba rysowane ręcznie, te niesamowite tła w podglądzie miasta (szczególnie to w Bastionie i Zamku)
Wpisywać zamki !!!
http://img266.imageshack.us/i/20110110001.jpg/ - wybaczcie jakość zdjęcia, ale robione tosterem.