Dzień dobry Państwu!
Stanowczo odradzam kupowania biletów przez niżej podanego pośrednika. Tekstu użyczyłem sobie od poszkodowanych, gdyż dokładnie opisałi, o co caman.
"Zwracam się w imieniu wszystkich poszkodowanych przez pośrednika Esky.pl vel Tanie-Loty.pl. Sporo osób wpłaciło na konto eSky'a za bilety lotnicze licząc na bezproblemowe wakacje. Lecz loty zostały odwołane z powodu pandemii . Esky do tej pory większości osób nie zwrócili pieniądze, mimo zapewnień. Wyłączyli kontakt przez infolinię, zbywają wiadomosciami typu kopiuj-wklej. Jeśli już dochodzi do zwrotu, potrącają sobie prowizję za usługę, która się nie odbyła. W regulaminie zrzucają całą odpowiedzialność na przewoźników, ale faktury oraz umowy zakupu wystawia sama firma eSky. Również próbują wciskać ludziom na siłę vouchery, mimo iż zgodnie z prawem tego nie moga uczynić. (Rozporządzenie (WE) NR 261/2004 Parlamentu Europejskiego I Rady z dnia 11 lutego 2004.). W moim przypadku skontaktowali się telefonicznie tylko po tym, jak zaczęłam ich straszyć założeniem sprawy sądowej. Kasują niewygodne komentarze na ich stronie i blokują zrozpaczonych klientów. Liczba poszkodowanych wzrosła do tego stopnia, aż powstała grupa na Facebook - cała prawda o Esky, gdzie każdy się dzielił sposobami odzyskania swoich oszczędności, które tak nie spieszy zwrócić Esky. Poszło już kilka pisem zbiorowych z wezwaniem o zapłatę.
Reasumując- czujemy się oszukani. Ponadto ostrzegamy przed jakąkolwiek transakcją z tym pośrednikiem. Pozdrawiam!"