@Night_Nine: ma to mniejszy sens niz w chinach,europa to najpierw by mogla cos z transportem towarowym pomyslec bo tirow jak mrowkow albo jablkow papierowkow(sama zunifukowana logistyka zrzeszajaca firmy transportowe zmniejszyla by liczbe tirow i obnizyla czas i koszt)
Mieszkam przy linii, która ma 30km długości. Jeżdżą same towarowe. Prędkość maksymalna na linii to 60 km/h, a przed bardziej ruchliwymi przejazdami są ograniczenia do 20/30 km/h. Jak możecie się domyślić notorycznie ktoś tam wjeżdża pod pociąg. W ostatnich latach były nawet wypadki śmiertelne. Ostatnio czytałem informacje o takim zdarzeniu na FB lokalnej gazety i zobaczyłem w komentarzach grupę osób, które były oburzone, że pociąg nie może zatrzymać się przed przejazdem na
Zamość - Lublin (100 km) 2,5 H 2020r za to perony odnowione. PKP wychodzi z założenia że lepiej zacząć od remontu peronów żeby klient miał gdzie oczekiwać na spóźniający się pociąg niż wyremontować trasę żeby pociąg się nie spóźniał a klient nie musiał siedzieć na peronie
zjechałem cała Japonie w shinkansenach, bilet turystyczny sie przydaje, jak byscie sie wybierali, bo jeden przejazd to ok 500zl na trasie ok 300km. Drozej niz samolot
Komentarze (163)
najlepsze
@L3stko: raczej jak typowy konfiarz po rubelki od putina xD