Historia Toyoty Supry z Szybkich i Wściekłych opowiedziana przez jej właściciela
Craig Lieberman - człowiek, który oryginalnie zbudował ten samochód oraz Nissana Skyline GT-R z drugiej części i był doradcą producentów obu filmów opowiada o aucie i pracy na planie. Na swoim kanale omawia sporą część ważniejszych samochodów z dwóch pierwszych filmów.
biskup2k z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
- Odpowiedz
Komentarze (1)
najlepsze
- Craig namawiał producentów, aby samochody nie były tak oklejone "wieśniackimi" naklejkami
- także chciał aby nomenklatura techniczna była bliższa prawdziwemu życiu
- wygląd samochodów był mocno krytykowane przez społeczność tuningową, spora część wypożyczanych aut po filmie została przemalowana przez ich właścicieli, bo nikt nie spodziewał się że będą tak zyskiwać na wartości
- tylko jedna sztuka każdego samochodu była zrobiona dobrze, pozostałe 4-5 klonów miały seryjne silniki bez turbo, automatyczne skrzynie biegów i były wykorzystywane do innych ujęć oraz nagrań kaskaderskich
- Suprę sprzedał z zyskiem $180k do Holandii, choć teraz byłaby warta dużo więcej