Pewnie do 1080p 60 fps all na ultra bedzie wymagac rtx 2080+ do cyberpunka
Zgadza się. W czerwcu tego roku gdy redaktorzy prasowi mogli pograć u redów, to co prawda nie powiedziano im na jakiej konfiguracji grają, ale była to najlepsza z możliwych. Czyli na 99% coś pokroju 2080ti, 32gb ram, i9 10gen.
@Maou: nazwa Cyberpunk powinna zobowiązywać do naginania utartych schematów ;-) Ja i moich 5 kolegów bylibyśmy zadowoleni, a przy okazji byłaby okazja jeszcze ciekawiej podkręcić marketing gry. ( ͡°͜ʖ͡°)
No a już tak trochę bardziej technicznie, to dziś praktycznie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby niemal ten sam kod źródłowy kompilować jednocześnie dla Windows i Linux, a taki Vulkan działa na obu platformach (a przy
Komentarze (366)
najlepsze
Tak samo będzie zgrami na nową generację konsol, minimalne wymagania gier będzie wyznaczać Xbox Series S.
Zalecane wymaganie sprzętowe:
System operacyjny: Windows 7 (64-bit), Windows 8.1 (64-bit)
Procesor: Intel Core i7 3770 3,4 GHz lub AMD FX-8350 4 GHz
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 770 lub AMD Radeon R9 290
Pamięć: 8 GB RAM
Dysk twardy: 40 GB
DirectX 11
Tyle ze wszystko na ultra+hairworks to trzeba bylo miec minimum gtx 980ti zeby grac 60fps +/- przy 1080p
Pewnie do 1080p 60 fps all
Zgadza się. W czerwcu tego roku gdy redaktorzy prasowi mogli pograć u redów, to co prawda nie powiedziano im na jakiej konfiguracji grają, ale była to najlepsza z możliwych. Czyli na 99% coś pokroju 2080ti, 32gb ram, i9 10gen.
https://www.eurogamer.pl/articles/2020-06-25-gralismy-w-cyberpunk-2077-cd-projekt-red-znow-czaruje
"Wreszcie, gra wygląda wspaniale - testowaliśmy wersję PC z aktywnym RTX, uruchomioną prawdopodobnie na najmocniejszym komputerze,
#cdprojektred #linux #cyberpunk2077
No a już tak trochę bardziej technicznie, to dziś praktycznie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby niemal ten sam kod źródłowy kompilować jednocześnie dla Windows i Linux, a taki Vulkan działa na obu platformach (a przy