8 lat już przy tym dłubią, to może tłumaczyć niskie wymagania. Wiedźmin 3 na premierę też nie wymagał nie wiadomo czego do płynnego grania, może cedep po prostu dobrze optymalizuje gry?
A czego mielibyśmy się spodziewać jak gra ma się pojawić na konsolach o wydajności ledwo jak GTX 1050 ? Albo będą baaaardzo szerokie ustawienia albo gra będzie dalej graficznie na poziomie wieśka 3 + ray tracing i w sumie tyle, bo to nie jest next gen
Nie wiem dla kogo to zaskoczenie skoro nawet na gameplayach gra wygląda średnio, a modele postaci trącą myszką. Zaryzykuję stwierdzenie, że wiedźmin 3 dawał lepsze wrażenia wizualne, przynajmniej porównując do gameplaya cp2077
@coo84: teraz to pojechałeś :D no w sumie może i jeśli wcześniej nie widziało się gier albo była to twoja pierwsza produkcja. Osobiście to jak dla mnie rdr2 na pc robi momentami ogromne wrażenie, kingdom come: deliverence też momentami robi niesamowite wrażenie, możliwe iz dlatego, że takie widoki pól jak w kcd widywało się za dziecka, roślinność zbliżona do tej polskiej na wsi, half life 2 też zrobił na mnie wrażenie
Niektórzy nie rozumieją co znaczy "Rekomendowane". Ustawienia "Ultra" będą oczywiście zarezerwowane dla jednostek high-end. Co nie zmienia faktu, że cieszą człeka wieści.
@Zbonszyn: Dokladnie. Ja sam mysle ze te minimalne to dla 720p30fps. Rekomendowane to 1080p60 na wysokich (nie ultra oraz bez RT oczywiscie). Jak ktos chce ultra/rtx on 4k60fps to pewnie 3080rtx bedzie juz wymagane
Nie ma w tym nic zaskakującego, ta gra musi działać na paździerzu z 2013 roku czyli Xbox One i PS4, te konsole własnie mają starego zmodyfikowane FX'a a grafikę na poziomie Radeona 7750 i 7770.
Dlaczego zaskakująco? Przecież graficznie to dupy nie urywa, już gta5 przecież wygląda lepiej. Pomijam już poziom animacji, chyba, że to kwestia uniwersum, że ludzie mają mieć takie drewniane ruchy z powodu implantów i dragów? Ale fizyki samochodów jednak nic nie tłumaczy.
O jakim Wy 4k mówicie Producenci robią gry dla większości czyli ps4/xbox/pc full hd. Zobaczcie jakiego sprzętu używa większość graczy https://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/ Gdzieś sa tez statystyki monitorôw. Póki co prawdziwe 4k jest u garstki graczy. Od 15 lat przy grach pracuję widzę oczami jak się to składa do kupy
Skoro ta gra powstaje tyle lat to oczywistym jest, że engine nie będzie już pierwszej świeżości, nawet mimo wszystkich zmian i upgradow po drodze. Mnie to w ogóle nie dziwi.
Spodziewam się że wieżowce będą zasłaniać widok z każdej strony
Komentarze (366)
najlepsze
@Niukron: ja zaryzykuję stwierdzenie, że żadna gra nie zrobiła i nie zrobi na mnie takiego wrażenia, jak gta III w 2002
Red Dead Redemption 2 - zalecane wymagania sprzętowe na PC:
System operacyjny: Windows 10 - aktualizacja z kwietnia 2018
Procesor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Pamięć RAM: 12 GB
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB / AMD Radeon RX 480 4 GB
Ja sam mysle ze te minimalne to dla 720p30fps. Rekomendowane to 1080p60 na wysokich (nie ultra oraz bez RT oczywiscie).
Jak ktos chce ultra/rtx on 4k60fps to pewnie 3080rtx bedzie juz wymagane
Nie ma w tym nic zaskakującego, ta gra musi działać na paździerzu z 2013 roku czyli Xbox One i PS4, te konsole własnie mają starego zmodyfikowane FX'a a grafikę na poziomie Radeona 7750 i 7770.
Pomijam już poziom animacji, chyba, że to kwestia uniwersum, że ludzie mają mieć takie drewniane ruchy z powodu implantów i dragów? Ale fizyki samochodów jednak nic nie tłumaczy.
Spodziewam się że wieżowce będą zasłaniać widok z każdej strony